Bucuresti, capitala europeana a publicitatii
Data publicarii: 25-09-2007 | MediaOameni de publicitate, de branding si de PR din Europa vor dezbate timp de doua zile (27-28 septembrie), la Palatul Parlamentului, tendintele actuale in domeniul comunicarii. Este prima editie a unui summit european organizat de Asociatia Internationala a Publicitatii (IAA), filiala din Romania.
Ideea organizarii summitului la Bucuresti a venit in 2006, cand oficialii IAA Worldwide, organizatie neguvernamentala ce reuneste agentii si clienti de publicitate, si-au dat seama ca problemele care se pot dezbate la un summit mondial sunt foarte vagi si nu ating subiecte complete ale breslei.
Astfel, s-a luat decizia de organizare a unei reuniuni europene in care sa se discute aplicat problemele industriei. IAA Europa a organizat o licitatie (pitch) pentru a stabili locul acestui summit. S-au inscris in competitie filialele IAA din Romania, Rusia si Ungaria.
In aprilie 2007, IAA Europa a ales tara castigatoare: Romania. Victor Dobre, directorul executiv al IAA Romania, spune care au fost motivele acestei alegeri: Romania este a doua tara ca marime din Europa de Est si inregistreaza cel mai rapid ritm de crestere din punct de vedere al investitiilor straine.
In cele doua zile ale summitului vor fi discutate trei teme importante pentru industria mondiala: comunicare strategica si cercetarea de piata, legislatie si autoreglementare si responsabilitate social-corporatista. "Summitul vine intr-un moment critic al advertisingului in Europa si in lume, in general. In Romania, criza nu se resimte, pentru ca inca mai avem pana sa ajungem acolo.
Aceasta criza consta in fragmentarea accentuata a canalelor de comunicare. Toate aceste provocari trebuie abordate si discutate. Unii dintre participantii care vor veni la Bucuresti le-au trait, altii urmeaza sa le traiasca, respectiv industria din Romania.
Scopul acestui summit este sa educe si sa ridice nivelul industriei noastre", declara Diana Flutur, presedintele comitetului de organizare al summitului si directorul agentiei de publicitate Odyssey Communication. Reuniunea de la Palatul Parlamentului a insemnat pentru organizatori o mare desfasurare de forte.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului