Apple lanseaza un nou serviciu wireless in colaborare cu Starbucks
Data publicarii: 25-09-2007 | IT&CStarbucks va distribui gratuit clientilor cafenelei milioane de melodii in format digital prin intermediul site-ului iTunes ca urmare a unui parteneriat incheiat cu Apple la inceputul lunii septembrie, pentru lansarea unui nou serviciu wireless, conform Reuters.
In aproximativ 10.000 de locatii Starbucks, clientii vor putea primi din 2 octombrie pana pe 7 noiembrie, carduri cu "melodia zilei" care vor fi recunoscute de site-ul iTunes si vor permite descacarea melodiilor gratuit.
Starbucks a anutat ca va distribui prin intermediul magazinelor sale cate 1,5 milioane de carduri zilnic, pana la un total de peste 50 milioane de unitati. Clientii vor avea timp pana la sfarsitul anului sa isi revendice melodiile de pe site-ul iTunes.
La inceputul lunii septembrie Apple si Starbucks au anuntat semnarea unui parteneriat pentru a permite utilizatorilor sa cumpere melodii de pe site-ul iTunes prin intermediul retelelor wireless din cafenelele Starbucks fara a plati vreo taxa de conectare.
Noul serviciu va fi lansat la inceputul lunii octombrie in peste 600 de cafenele Starbucks din New York si Seattle si va fi extins in celelalte orase mari din SUA pana la sfarsitul anului. Grupul Starbucks, cu sediul in Seattle detine, la nivel mondial, peste 12.000 de unitati in 40 de tari. Starbucks Coffee Company a deschis in luna aprilie prima cafenea din Bucuresti la Plaza Romania impreuna cu partenerul sau european, compania cu capital mixt, Marinopoulos Holding SARL.
Grupul Apple si-a propus, precum gigantul internetului Google, sa cheltuiasca mai multe miliarde de dolari pentru a achizitiona o transa de frecvente de telefonie scoasa la licitatie de guvernul american.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii