Identitatea vizuala, esentiala in afaceri
Data publicarii: 24-09-2007 | AfaceriImaginea unui brand nou care apare pe piata este foarte importanta pentru viitorul sau. Crearea unei identitati vizuale care sa genereze rapid notorietate companiei este esentiala. In tara noastra, administratorii intreprinderilor mici si mijlocii, au inceput sa acorde din ce in ce mai multa atentie conceptului de "identitate vizuala".
Aceasta insumeaza mai multe elemente precum sigla firmei, cartile de vizita, mapele de prezentare si website-ul. O companie care nu are, in prezent, un site, este practic invizibila. "Astazi imaginea unei firme a ajuns sa conteze enorm. Din pacate pentru unii si din fericire pentru altii calitatea unui produs sau serviciu tinde sa treaca neobservata, contand din ce in ce mai mult imaginea firmei in ansamblul ei", potrivit lui Cosmin Antohi, director general la firma ID Builder. Tot mai multi patroni incep sa inteleaga acest lucru si se adreseaza, in consecinta, firmelor din domeniu.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman