Loteria Romana - cel mai valoros brand romanesc
Data publicarii: 19-09-2007 | MediaLoteria Romana este cel mai valoros brand din Romania, estimat la 35 milioane euro, si ocupa locul 758 intr-un clasament european care cuprinde 3.000 de marci, se arata intr-un studiu prezentat de Institutul European pentru Studierea Brandurilor din Viena. Raportat la primele zece marci din Romania, a caror valoare totalizeaza 86 milioane de euro, industria jocurilor de noroc, reprezentata de catre Loteria Romana, are o contributie semnificativa, respectiv 42%, fiind urmata de industria bunurilor de consum (16%) si de utilitati (16%).
In clasamentul european prima pozitie revine marcii finlandeze Nokia, estimata la 32,3 miliarde de euro, pe locurile urmatoare figurand LVHM (29,8 miliarde de euro), Unilever (25,1 miliarde de euro), Telefonica (23,8 miliarde de euro) si Vodafone (22.550 miliarde de euro). Brandurile asigura prosperitate economica, locuri de munca si identitate nationala, spun autorii studiului "Eurobrand2007".
Capacitatea brandurilor de a contribui la dezvoltarea economica a Romaniei este ilustrata de relatia intre Produsului Intern Brut (PIB) pe cap de locuitor si raportul intre valoarea cumulata a primelor zece branduri din Romania si PIB. In functie de acest criteriu, Romania se plaseaza pe locul 24 in Europa, in conditiile in care raportul intre valoarea primelor zece branduri din Romania si PIB este de 0,05%, iar PIB pe cap de locuitor se ridica la 12.986 euro.
"Brandurile atrag multi bani si viitorul Europei depinde de branduri puternice", a declarat Gerhard Hrebicek, seful departamentului de cercetare si director executiv al Institutului din Viena.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman