Plus a deschis la Braila al 46-lea magazin din Romania
Data publicarii: 12-09-2007 | AfaceriReteaua germana de magazine de tip discount Plus a deschis la Braila al 46-lea magazin din Romania, in urma unei investitii de 1,5 milioane de euro, ca parte a strategiei de expansiune a companiei, potrivit unui comunicat. Noul magazin Plus din Braila are o suprafata aproximativa de 1.380 metri patrati, dintre care 1.080 metri patrati suprafata de vanzare si 300 metri patrati spatii aferente. Magazinul respecta un format standard si dispune de 73 de locuri de parcare.
"Acesta este primul magazin Plus deschis la Braila, insa planurile noastre pentru acest oras nu se vor opri nicidecum aici. Conform strategiei noastre de expansiune, pe termen lung, intentionam sa deschidem si la Braila mai multe magazine de proximitate. Astfel, din luna decembrie a acestui an, brailenii vor avea la dispozitie doua magazine Plus", a declarat directorul general Plus Discount Romania, Uwe Klostermann.
Aprovizionarea magazinului se face zilnic, din centrul logistic situat la Ploiesti si ofera o gama de peste 1.500 de produse.
Plus este marca a grupului Tengelmann si exista pe piata germana de peste 35 de ani. Compania este prezenta cu peste 4.100 de magazine Plus in noua tari europene precum Gemania, Austria, Ungaria, Polonia, Cehia, Spania, Portugalia, Grecia si Romania.
Grupul Tengelmann este prezent in 16 tari, operand peste 7.300 de magazine, cu o cifra anuala a vanzarilor de aproape 27 miliarde de euro. La nivel global, magazinele Plus inregistreaza vanzari de aproximativ 8,5 miliarde de euro.
Jucatorii concurenti pe segmentul retailului de tip discount din Romania sunt miniMax Discount, Kaufland, XXL Megadiscount si Penny Market.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman