Un roman cheltuieste anual pe haine doar 76 de euro
Data publicarii: 11-09-2007 | LifestyleUn roman a cheltuit anul trecut, in medie, doar 76 de euro pe obiecte de imbracaminte, bulgarii cate 95 de euro, in timp ce media consumului pe cap de locuitor in Franta, Italia si Grecia a fost de peste 1.200 de euro, noteaza Gardianul. "Chiar si numai din aceste cifre, ne putem da seama ca in tara noastra se petrec lucruri ilegale", a declarat, ieri, presedintele executiv al Federatiei Patronatelor din Industria Usoara (FEPAIUS), Aurelientu Popescu.
Reprezentantul FEPAIUS a declarat ca productia industriala de imbracaminte si incaltaminte, in Romania, in primele sase luni ale anului in curs, a scazut cu 8,7%, comparativ cu aceeasi perioada din 2006, si cu 35% fata de productia inregistrata in urma cu doi ani si jumatate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice