Apa, foc si aer pe cardurile BCR
Data publicarii: 10-09-2007 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a hotarat relansarea intregului portofoliu de carduri pe care banca le pune la dispozitia clientilor sai, fie ca sunt de debit, de credit sau co-brand, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "Toate cardurile emise incepand cu data de 3 septembrie vor avea o noua infatisare. Cardurile au un design unitar si atractiv, purtand in ele expresia unei identitati noi, bine definite. Fiecare categorie de card corespunde unui anumit concept, care defineste si integreaza valorile institutiei", a declarat Igor Zganjer, director executiv al Directiei de Carduri.
Primele carduri cu noul design au fost deja inmanate posesorilor. Noile cardurile cobrand vor intra in uz incepand cu luna octombrie. Detinatorii vechilor modele de carduri BCR vor beneficia de noile carduri la expirarea celor in uz.
Noul concept are la baza cele trei elemente primordiale - apa, foc sau aer - care subliniaza ideea ca orice activitate in lumea finantelor desfasurata prin BCR se sprijina pe principii solide, fundamentale, se precizeaza in comunicatul remis BankNews.ro.
Cardurile de debit: APA
Designul cardurilor de debit se bazeaza pe elementul apa, caracterizat prin fluiditate, flexibilitate, adaptabilitate. Apa este elementul de baza care favorizeaza aparitia si dezvoltarea vietii, este mediul cel mai potrivit pentru evolutie.
Card de debit persoana fizica |
Card de debit business |
Cardurile de credit: FOC
Cardurile de credit au ca reprezentare grafica elementul foc, care inseamna forta, putere modelatoare, capacitatea de a produce schimbari esentiale. Prin foc se pot obtine salturi calitative (fierul devine otel, lutul devine portelan etc) iar puterea lui poate pune lucrurile in miscare.
Card de credit persoana fizica |
Card de credit |
Cardurile Co-Branded: AER
La cardurile co-branded, emise in colaborare cu diversi parteneri, designul evidentiaza elementul aer, care reprezinta capacitatea de a intretine viata, mediul necesar pentru a respira in voie. Nu ne putem imagina lumea fara stratul de aer care ne inconjoara si stim ca fara el orice manifestare a vietii ar fi imposibila.
Motivul care a stat la baza modificarii identitatii cardurilor a fost actiunea de schimbare a logo-ului bancii. Noua identitate vizuala a BCR este rezultat din imbinarea experientei si renumelui celei mai importante banci romanesti cu brandu; Erste.
Noul logo adopta elemente de indentitate vizuala a Grupului mama, respectiv grafica si culorile brand-ului Erste, atestand astfel integrarea in universul Erste, o familie financiara europeana de succes care furnizeaza partenerilor produse si servicii bancare de cea mai inalta calitate.
Totodata, incepand de luni 10 septembrie, BCR isi intensifica actiunile destinate cresterii sigurantei in utilizarea cardurilor. Pe ecranul bancomatelor BCR vor aparea mesaje care indeamna clientul la atentie atunci cand efectueaza o operatiune cu cardul la automat, iar in cazul in care i se pare ceva suspect sa anuleze tranzactia si sa contacteze de urgenta banca.
Posesorii cardurilor trebuie sa nu instraineze cardul si sa nu divulge PIN-ul acestuia absolut nici unei persoane. In cazul in care clientul a pierdut cardul acesta trebuie sa contacteze urgent banca pentru a bloca contul.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman