Numele Romtelecom, folosit pentru a pacali clientii companiei
Data publicarii: 27-08-2007 | IT&CMai multi clienti Romtelecom au sesizat compania in ultimele zile ca persoane necunoscute, care s-au prezentat drept angajati ai Romtelecom, au incercat sa-i insele, asigurandu-i ca pot intra in posesia unor premii substantiale daca achizitioneaza cartele reincarcabile si transmit codul corespunzator acestora, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Concret, clientii Romtelecom reclama ca au fost sunati si anuntati ca au castigat prin tragere la sorti premii consistente in bani sau produse electrocasnice, oferite de companie ca parte a unei presupuse promotii. Pentru a intra in posesia premiilor, celor sunati li se cerea sa cumpere cartele GSM reincarcabile si sa trimita codurile de reincarcare la un numar de mobil sau intr-un plic, la o adresa postala.
Compania isi informeaza clientii ca nu are in derulare nicio promotie care se desfasoara in aceste conditii, ca aceste cereri facute in numele Romtelecom sunt o inselatorie, si ii sfatuieste sa nu raspunda la astfel de cerinte venite din partea celor care incearca sa foloseasca in mod fraudulos numele companiei.
"Romtelecom a depus sesizare la Parchetul de pe langa Tribunalul Bucuresti si a cerut sa fie cercetata folosirea frauduloasa a numelui companiei. Recomandam pe aceasta cale persoanelor prejudiciate sa formuleze o plangere catre organele de politie in vederea identificarii si tragerii la raspundere a persoanelor vinovate de aceasta inselaciune. Conform Codului Penal, infractiunea de inselaciune se pedepseste cu inchisoarea", a declarat Cristina Popescu, Director Relatii Publice, Romtelecom.
Promotiile derulate de companie pot fi verificate de orice client pe site-ul romtelecom.ro, in magazinele companiei sau la 930 - numarul de relatii cu clientii care poate fi folosit gratuit din reteaua Romtelecom.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului