Google introduce miercuri publicitate pe platforma YouTube
Data publicarii: Astazi, 22-08-2007 | MediaCompania Google va introduce miercuri publicitate pe platforma online YouTube, iar mesajele publicitare vor fi legate contextual de clipurile video de pe platforma, informeaza Reuters. "Filosofia YouTube este in mare aceeasi cu cea a Google, adica toate reclamele pe care le difuzam trebuie sa aiba valoare pentru utilizator", a declarat directorul pentru platforme media al Google, Eileen Naughton. "Partenerii nostri sunt nerabdatori sa foloseasca YouTube ca platforma de brand", a mai spus directorul.
Mesajele publicitare vor aparea, sub forma unei animatii, pe partea inferioara a player-ului video, la scurt timp dupa inceputul clipului. Daca utilizatorul nu apasa pe animatie, aceasta dispare in 10 secunde. Animatia suprapusa nu este o noutate, majoritatea retelelor de televiziune din SUA folosesc acest sistem pentru promovarea filmelor sau emisiunilor, dar, explica Reuters, limitele televiziunii traditionale nu au permis utilizatorilor sa interactioneze cu reclamele.
Compania Google, care detine YouTube, este foarte dornica sa scoata bani din publicitate prin aceasta platforma, comenteaza Reuters, insa a incercat sa nu agreseze utilizatorii cu reclame.
Platforma YouTube, detinuta de Google, este cea mai utilizata platforma online din lume. Revista "Time" a denumit YouTube drept cea mai importanta inventie a anului 2006.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman