Toyota urca pe primul loc in topul brandurilor auto
Data publicarii: 13-08-2007 | AutoTopul 100 Global Brands intocmit de Interbrand cuprinde 11 branduri auto, ceea ce reprezinta o cota destul de mare pentru industria in sine. Dintre producatorii auto, cea mai spectaculoasa crestere in clasament a inregistrat-o in acest an Toyota, de 15%, dar cea mai mare crestere, in general, a fost cea a marcii Audi cu 17%. Primul producator auto la nivel mondial, Toyota se afla pe primul loc si in topul brandurilor, cu o valoare de 32 de miliarde de dolari.
Pe locul 2, in clasamentul brandurilor auto, se afla Mercedes Benz, cu 23,5 miliarde de dolari.
Studiul arata o crestere importanta si pentru cei de la BMW. Japonezii revin in top cu Honda care se afla pe locul 19 in topul general al marcilor, cu o valoare a afacerii de aproximativ 18 miliarde de dolari.
Urmatoarea clasata in topul auto mondial este Ford, cu o scadere de 19% a valorii companiei, fiind un exemplu negative pentru eforturile de imbunatatire a brandului.
Urmatoarele locuri in clasamentul auto sunt ocupate de VW si Audi cu 6,5 respectiv 4,8 miliarde de dolari. Urmeaza in ordine marca Hyundai pe locul 8 in top zece auto si pozitia 72 in topul global, cu o valoare de 4,45 miliarde de dolari.
Hyundai este urmata de Porsche si Lexus care ocupa locul 91 in general. In top 100 al marcilor se mai afla si Nissan, aproape de ultimele pozitii, respectiv pe locul 98.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile