Numele Panasonic Romania, folosit pentru tentative de frauda
Data publicarii: 09-08-2007 | AfaceriPanasonic Romania a denuntat, joi, anumite tentative de frauda prin care se cer date personale sau achizitia de cartele preplatite pre-paid in schimbul unor premii constand in produse electronice marca Panasonic, potrivit unui comunicat al companiei.
"Panasonic Romania doreste sa atraga atentia ca in acest moment exista o singura campanie promotionala, respectiv concurs desfasurat si organizat de Panasonic Romania impreuna cu Altex Impex", se arata in comunicat.
Autoritatile au demarat actiunile specifice de indentificare a persoanelor implicate si vor stabili in perioada urmatoare daca aceste "promotii" sau "concursuri" sunt reale sau cad sub incidenta legilor penale la infractiunea de frauda, se mai spune in comunicat.
Panasonic Romania arata ca toate promotiile organizate de companie sunt si vor fi anuntate prin canelele media.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman