Cum iti construiesti singur propriul site de prezentare
Data publicarii: 09-08-2007 | AfaceriPentru un site cu un design personalizat, cu 20 de sectiuni in care sa fie prezentate 100 - 150 de produse, formular de contact si sistem de cautare se pot investi 750 - 850 euro, noteaza Gandul. Pentru gazduirea unui site de genul acesta cu 10 adrese de email se vor plati 6 euro/luna.
Site-ul de prezentare a devenit, in ultimii ani, una dintre cele mai utilizate metode de marketing pentru mediul de afaceri, fie ca este vorba despre o companie de prima marime, sau de o afacere dintre cele mai mici. Aceasta deoarece, o simpla cautare pe net poate duce la sporirea numarului de clienti. Tocmai de aceea informatiile despre cum poate fi construit un site, cat costa, ce nu trebuie sa lipseasca si care sunt elementele care fac diferenta sunt cat se poate de cautate.
Primul pas in construirea unui site, fie ca acest lucru se face pe cont propriu, sau apeland la o firma specializata este inchirierea unui spatiu web de la un Furnizor de Servicii de Gazduire. Domeniul de internet se poate achizitiona de la RNC, autoritatea romana de domenii internet (www.rotld.ro). Domeniile .ro costa 51.26 USD fara TVA (pretul ROTLD.RO) si achizitioneaza pe viata spre deosebire de domeniile .com sau .eu care se platesc anual (~ 9USD pe an). O mare batalie se duce in acest moment pe domeniile .eu.
"Pachetele de gazduire oferite de firmele specializate au preturi de la 3USD la 40USD pe luna in functie de spatiul pe server, tehnologiile suportate si numerosi alti factori (nr. de adrese de e-mail, securitate, numar conturi FTP etc). Pentru un site simplu de prezentare pretul pentru un pachet de hosting (gazduire) nu trebuie sa depaseasca 7USD/ luna.", a declarat Cosmin Neagu, Creative Director Hass Design, care are ca obiect de activitate constructia de site-uri.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului