Cum iti construiesti singur propriul site de prezentare
Data publicarii: 09-08-2007 | AfaceriPentru un site cu un design personalizat, cu 20 de sectiuni in care sa fie prezentate 100 - 150 de produse, formular de contact si sistem de cautare se pot investi 750 - 850 euro, noteaza Gandul. Pentru gazduirea unui site de genul acesta cu 10 adrese de email se vor plati 6 euro/luna.
Site-ul de prezentare a devenit, in ultimii ani, una dintre cele mai utilizate metode de marketing pentru mediul de afaceri, fie ca este vorba despre o companie de prima marime, sau de o afacere dintre cele mai mici. Aceasta deoarece, o simpla cautare pe net poate duce la sporirea numarului de clienti. Tocmai de aceea informatiile despre cum poate fi construit un site, cat costa, ce nu trebuie sa lipseasca si care sunt elementele care fac diferenta sunt cat se poate de cautate.
Primul pas in construirea unui site, fie ca acest lucru se face pe cont propriu, sau apeland la o firma specializata este inchirierea unui spatiu web de la un Furnizor de Servicii de Gazduire. Domeniul de internet se poate achizitiona de la RNC, autoritatea romana de domenii internet (www.rotld.ro). Domeniile .ro costa 51.26 USD fara TVA (pretul ROTLD.RO) si achizitioneaza pe viata spre deosebire de domeniile .com sau .eu care se platesc anual (~ 9USD pe an). O mare batalie se duce in acest moment pe domeniile .eu.
"Pachetele de gazduire oferite de firmele specializate au preturi de la 3USD la 40USD pe luna in functie de spatiul pe server, tehnologiile suportate si numerosi alti factori (nr. de adrese de e-mail, securitate, numar conturi FTP etc). Pentru un site simplu de prezentare pretul pentru un pachet de hosting (gazduire) nu trebuie sa depaseasca 7USD/ luna.", a declarat Cosmin Neagu, Creative Director Hass Design, care are ca obiect de activitate constructia de site-uri.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile