Dosarul de daune auto, aprobat in 15 zile
Data publicarii: 02-08-2007 | AutoImplicarea intr-un accident rutier pune soferii pe drumuri, iar durata asteptarii pana la aprobarea unui dosar este sensibil diferita la societatile de asigurari, noteaza Adevarul. De aceea, e foarte important sa cunoasteti la ce sa va asteptati atunci cand incheiati o polita RCA si Casco si ce intrebari sa puneti asiguratorului cand cumparati produsul.
Incheierea in graba si pe criteriul pretului mai mic nu este o practica sanatoasa pentru cei care, involuntar, ajung sa fie actorii unui accident rutier cu sau fara victime. Fiecare sofer isi repara masina pe asigurarea celui vinovat (RCA) ori daca este autorul impactului si are avariat propriul autovehicul, pe CASCO.
Procedura este urmatoarea: daca masina este netransportabila, trebuie sunat la o firma de tractari, iar masina trebuie dusa la un service agreat de compania de asigurari. Prin urmare, este esential sa aveti la indemana ori o copie a contractului, ori un numar de telefon de la agentul sau brokerul cu care ati incheiat polita, iar persoana sa poata fi sunata la orice ora din zi sau din noapte (pentru ca cea mai incurcata situatie este pentru accidentele produse noaptea).
Pentru masina nedeplasabila mai exista si varianta chemarii (in urma unei programari prealabile) a unui agent constatator la locul accidentului sau acolo unde este garata. Masina se ridica dupa ce asiguratorul achita reparatia Companiile de asigurari au o serie de service-uri agreate (carora le deconteaza reparatia), la aceste locatii ajungand si agenti constatatori.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău