Angajatii BCR, sondati prin clienti - spioni

Data publicarii: 28-07-2007 | Finante-Banci

Potrivit unui studiu tip "mystery shopping" realizat de banca, BCR se situeaza inca sub standardele grupului austriac Erste, din care face parte, in ceea ce priveste modul de deservire a clientilor, cunoasterea si prezentarea produselor de catre angajati. Studiul cu asa-numitii "clienti-spion" a fost realizat la unitatile bancii din Bucuresti si urmeaza sa fie extins, a declarat Martin Skopek, vicepresedinte BCR, responsabil cu activitatea de retail.

"Ne situam sub standardele Erste si ale altor tari din regiune, dar vestea buna este ca nu suntem departe de situatia in care se aflau bancile din celelalte tari (in care Erste este prezent in momentul preluarii lor de catre grupul austriac - n.r.)", a spus Skopek. El a aratat ca actiuni de acest gen vor fi organizate la nivelul intregii retele nationale a BCR.

Oficialul bancii a mentionat ca metodologia de sondare este comparabila ca cea a Erste, dar difera in anumite privinte, intrucat preferintele consumatorilor difera de la tara la tara. Programul de Integrare si Dezvoltare a BCR in perioada 2007-2009 include masuri de imbunatatire a serviciilor si de crestere a satisfactiei clientilor celei mai mari banci din Romania in functie de active.

Integral in Romania Libera

Ultimele stiri pe BankNews.ro: