Angajatii BCR, sondati prin clienti - spioni
Data publicarii: 28-07-2007 | Finante-BanciPotrivit unui studiu tip "mystery shopping" realizat de banca, BCR se situeaza inca sub standardele grupului austriac Erste, din care face parte, in ceea ce priveste modul de deservire a clientilor, cunoasterea si prezentarea produselor de catre angajati. Studiul cu asa-numitii "clienti-spion" a fost realizat la unitatile bancii din Bucuresti si urmeaza sa fie extins, a declarat Martin Skopek, vicepresedinte BCR, responsabil cu activitatea de retail.
"Ne situam sub standardele Erste si ale altor tari din regiune, dar vestea buna este ca nu suntem departe de situatia in care se aflau bancile din celelalte tari (in care Erste este prezent in momentul preluarii lor de catre grupul austriac - n.r.)", a spus Skopek. El a aratat ca actiuni de acest gen vor fi organizate la nivelul intregii retele nationale a BCR.
Oficialul bancii a mentionat ca metodologia de sondare este comparabila ca cea a Erste, dar difera in anumite privinte, intrucat preferintele consumatorilor difera de la tara la tara. Programul de Integrare si Dezvoltare a BCR in perioada 2007-2009 include masuri de imbunatatire a serviciilor si de crestere a satisfactiei clientilor celei mai mari banci din Romania in functie de active.
Integral in Romania Libera
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice