Grupul Renault lucreaza la a doua generatie a modelului Logan
Data publicarii: 27-07-2007 | AutoGrupul Renault a inceput deja lucrul la a doua generatie a automobilului Logan, si considera ca modelul nu va avea rivali seriosi pana in 2009 sau 2010, a declarat Carlos Ghosn, CEO al aliantei Renault - Nissan, citat de Reuters. "Nu ma astept sa apara vreun rival serios pentru Logan, pana in 2009 sau 2010", a spus Carlos Ghosn care a adaugat ca grupul lucreaza la a doua generatie a acestui model. "Ma simt foarte bine stiind ca avem un avantaj si as vrea sa ni-l pastram", a mai spus Ghosn.
In afara de noul Logan, Ghosn mai are in proiect o masina care sa coste 3.000 de dolari. "Am avut discutii cu indienii de la Bajaj in legatura cu masina de 3.000 de dolari, dar suntem inca in faza in care urmaza sa luam decizii", a mai spus oficialul Renault - Nissan.
Ghosn anuntase in iunie ca Renault si Nissan cauta un partener indian cu care sa dezvolte masina de 3.000 de dolari si subliniase ca India este un loc ideal pentru a produce o astfel de masina despre care a spus ca ar trebui sa aiba un design inovator si un proces de productie deosebit de cel traditional.
In prezent, Renault colaboreaza cu Mahindra&Mahindra pentru productia Loganului in India, iar anul acesta vor fi produse aproximativ 50.000 de unitati. Renault a deschis in India si un centru de design saptamana trecuta.
Tata Motors, companie indiana care a demarat proiectul unei masini super-ieftine, va prezenta in ianuarie 2008 la salonul auto de la Delhi automobilul de 100.000 de rupii (1.838 euro), masina care ar urma sa intre pe piata in al treilea trimestru al anului viitor.
Masina celor de la Tata ar urma sa devina cel mai ieftin automobil de serie din lume. In prezent, cea mai ieftina masina se gaseste tot in India, si este modelul Maruti 800, produs de Suzuki si comercializat la un pret mai mic de 4.000 de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii