Numele Metro Romania, folosit pentru tentative de fraude
Data publicarii: 25-07-2007 | MediaUn grup de persoane au contactat zilele trecute mai multi cetateni in fata carora s-au prezentat ca fiind reprezentanti ai Metro Cash&Carry Romania si pe care au incercat sa-i convinga sa cumpere cartele reincarcabile pentru a castiga diverse premii oferite de companie, a informat joi, retailerul.
"Metro Cash&Carry Romania nu organizeaza promotii sau tombole care presupun alte achizitii sau taxe suplimentare. Toate promotiile noastre se desfasoara numai in cadrul retelei de magazine, fiind anuntate la locul de vanzare, prin brosurile periodice editate de Metro Cash&Carry sau prin mijloacele de comunicare in masa", au declarat reprezentantii Metro Cash&Carry Romania.
Cetatenii inselati au fost contactati de persoane care s-au prezentat ca fiind reprezentanti ai Metro Cash&Carry Romania ca au castigat premii importante la o promotie. Pentru a intra in posesia presupusului premiu sau a contravalorii in bani a acestuia, ar fi fost nevoie sa cumpere cartele reincarcabile pentru telefoane mobile sau sa achite contravaloarea livrarii premiului la domiciliu.
Compania Metro Cash&Carry Romania cu ocazia oricarei promotii organizate invita castigatorii sa-si ridica premiile din magazinele Metro, unde sunt invitati sa ia legatura cu directorii de magazin. De asemenea, indiferent de situatie nici un reprezentant al companiei nu are dreptul sa pretinda sume de bani sau achizitii suplimentare, in schimbul participarii la orice promotie sau eveniment.
Cazuri de frauda in numele companiei au fost semnalate anul acesta de catre Altex, retailerul de produse electrocasnice, electronice si produse IT&C, precum si de producatorul de mobila, Elvila.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman