Dracula, Comaneci si Hagi, insuficienti pentru promovarea Romaniei
Data publicarii: Astazi, 05-07-2007 | MediaRomania trebuie sa promoveze pe piata externa mai mult decat mitul lui Dracula, Nadia Comaneci sau Hagi, trebuie sa ofere produse de calitate, a declarat, joi, ministrul de externe, Adrian Cioroianu, in cadrul reuniunii anuale a consilierilor economici din reteaua de promovare externa.
"Vom avea de pierdut daca in strainatate se va vorbi doar de fotbal, Nadia sau mitul lui Dracula. Riscam sa ramanem cantonati intr-o zona mitologica ce nu ne va aduce decat turisti straini interesati de mituri", a spus Cioroianu.
Ministrul de externe a adaugat ca Romania trebuie sa isi coreleze actiunile politice si culturale pentru sustinerea turismului romanesc in strainatate.
Guvernul i-a acuzat pe consilierii economici ai Romaniei in strainatate ca nu sustin indeajuns intreprinderile mici si mijlocii romanesti pentru a patrunde pe piata comuna europeana, motiv pentru care balanta comerciala a inregistrat un deficit de 40% in ultimii doi ani.
"Ne intalnim in fiecare an, impartim carti de vizita, avem tot felul de discutii despre ceea ce trebuie sa facem, dar 85% din aceste discutii nu au un rezultat vizibil in privinta balantei comerciale a Romaniei, care in ultimii doi ani a scazut cu 40%", a spus consilierul de stat Razvan Orasanu, care a transmis mesajul primului-ministru la reuniunea anuala a consilierilor economici din reteaua de promovare externa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman