Magazinele se schimba dupa tine
Data publicarii: Astazi, 04-07-2007 | AfaceriUn aparat destept ce va fi montat in supermarketuri le va afisa cumparatorilor, in baza cardului de fidelitate al acestora, lista cu produsele pe care le cumpara de obicei, cu toate cupoanele de reduceri disponibile, si o harta a magazinului, cu indicatii referitoare la locul in care pot fi gasite produsele dorite. Acest aparat se numeste Retail Store Assistant si a fost dezvoltat de Hewlett Packard (HP).
Daca sistemul constata ca un consumator a cumparat ciocolata in mod frecvent atunci cand a trecut pe la magazin, urmatoarea data cand acesta va accesa Store Assistant, acesta ii va afisa in special preturile la ciocolata. Pe deasupra, daca magazinul are un stoc mare dintr-un anumit produs, sistemul le va afisa tuturor celor ce il acceseaza o reteta care sa contina produsul respectiv, dar si o nota prin care ii anunta ca exista reduceri la acest produs si locul unde poate fi gasit in magazin.
In perioada zilelor de nastere, clientii pot stoca in sistem o lista cu cadourile pe care si le doresc sau pot introduce informatii despre marimea, culoarea, stilul preferat sau alte detalii relevante despre acestea. Mai mult, daca produsul dorit nu se gaseste in magazinul respectiv, "asistentul" le va oferi detalii despre un alt punct al respectivului lant comercial in care pot gasi produsul.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman