Alpha Bank isi face club
Data publicarii: 29-06-2007 | Finante-BanciAlpha Bank a lansat astazi Programul Alpha Club, ce consta in oferirea in mod gratuit clientilor bancii a unui produs cu valoare adaugata ce asigura acestora reduceri prin intermediul partenerilor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "Prin Alpha Club, primul program de fidelizare a clientilor bancari lansat in Romania, Alpha Bank se dovedeste a fi inca o data un deschizator de drumuri pe piata romaneasca. Alpha Club este un produs inovativ, ce sustine viziunea noastra de a construi o relatie de parteneriat, pe termen lung cu clientii. Acest program a fost de la inceput gandit cu o dubla valenta - ca o modalitate de a multumi clientilor nostri, dar si ca un raspuns la nevoile lor", precizeaza Presedintele Executiv al Alpha Bank, Sergiu Bogdan Oprescu.
Punctul de pornire in alegerea partenerilor comerciali a fost identificarea bunurilor si serviciilor necesare unei noi locuinte - servicii de relocare, produse si instalatii sanitare, mobila si decoratiuni, produse electrocasnice si electronice. Categoria numita Luxury include autoturisme, bijuterii si ceasuri, ochelari de soare si servicii de optica, produse IT & multimedia.
A treia categorie de parteneri este Relax pentru care s-au avut in vedere hoteluri, restaurante si pachete turistice.
Programul va intra in vigoare incepand cu 2 iulie a.c., iar beneficiarii acestuia sunt clientii persoane fizice, a caror valoare cumulata a creditelor contractate la Alpha Bank este de peste 30.000 euro sau echivalent. Acestia primesc un card netranzactional, nominal, cu valabilitate 2 ani ce poate fi utilizat in reteaua partenerilor Alpha Club.
Si Banca Transilvania are club
Pe 4 octombrie 2006, Banca Transilvania deschidea portile Clubului Intreprinzatorului Roman. Potrivit presedintelui bancii, acesta este destinat tuturor membrilor comunitatii antreprenoriale, in special clientilor Bancii Transilvania, clienti care se bucura de un statut aparte, prin gratuitati sau discount-uri la serviciile oferite de club. Deci Alpha Bank nu se poate lauda cu o idee inovatoare de fidelizare a clientilor bancari. Poate doar a clientilor persoane fizice, caci clubul Bancii Transilvania este destinat persoanelor juridice. Dar, daca stam sa ne gandim mai bine, nici primul program de fidelizare a clientilor persoane fizice nu este. De ce?
Credit Europe Bank (fosta Finansbank) a lansat moda fidelizarii clientilor
Fosta Finansbank a intrat pe piata cardurilor in octombrie 2003, prin lansarea, in colaborare cu Bucuresti Mall, a primului card de cumparaturi de tip proprietar din Romania, CardAvantaj. Acest card are atasata o linie de credit si poate fi folosit numai pentru achizitionarea de bunuri din magazinele partenere, plata facandu-se in rate, fara dobanda, posesorul de card beneficiind de bonusuri la fiecare tranzactie efectuata. Posesorul de card va primi un bonus de 0,3% din valoarea tuturor tranzactiilor comerciale efectuate in Romania. Prima cumparatura efectuata la comerciantii parteneri Credit Europe Bank le va aduce un super bonus de 5% din valoarea acesteia. Si asta nu este tot: chiar si cumparaturile efectuate de posesorul de card din contul de bonus, vor primi la randul lor un alt bonus.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului