Banca Transilvania lanseaza al zecelea produs de finantare pentru IMM-uri
Data publicarii: 28-06-2007 | Finante-BanciBanca Transilvania lanseaza al zecelea produs de finantare pentru firme mici si mijlocii (IMM) cu o valoare maxima de 200.000 euro si perioada de gratie de 3 ani, timp in care clientul nu trebuie sa ramburseze bancii nimic din suma imprumutata, potrivit unui comunicat de presa al bancii.
Creditul este pentru nevoi nenominalizate, cu perioada de gratie. Firmele care contracteaza creditul au posibilitatea de a nu plati nicio suma din surse proprii in primele 12 luni, iar in urmatoarele 24 de luni se va achita lunar doar dobanda, nefiind necesara in acest timp rambursarea creditului, potrivit comunicatului.
"Ne aflam in al treilea an consecutiv in care banca lanseaza pe piata, la fiecare trei luni, cate un produs pentru intreprinzatorii locali", a declarat directorul general adjunct al bancii, Ionut Patrahau. El a adaugat ca produsul "3 ani de gratie" exista pentru ca orice om de afaceri isi doreste si imprumut de timp, pe langa bani.
Noul produs este dedicat companiilor care sunt in cautarea unor resurse financiare pentru dezvoltarea activitatii respectivei firme si, totodata, poate fi contractat de catre persoanele fizice autorizate, asociatii familiale, birouri notariale, cabinete medicale. Valoare maxima a finantarii este de 200.000 euro, echivalentul in lei si poate fi contractata pe o perioada de pana la 15 ani.
Banca Transilvania a obtinut un profit brut de 36,4 milioane lei in primul trimestru din 2007, in crestere cu aproape 19% fata de aceeasi perioada a anului trecut, datorita extinderii volumului de creditare.
Banca Transilvania a incheiat anul 2006 cu un profit net de 120,2 milioane lei, cu 21% mai mare fata de anul anterior, in conditiile in care banca s-a extins cu 126 de unitati si sucursale si a investit 93 milioane lei in 2006.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului