Banca Transilvania a ajuns la 1 milion de carduri emise
Data publicarii: 28-06-2007 | Finante-BanciBanca Transilvania a atins cifra de 1 milion de carduri emise, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Cu un portofoliu de 11 produse alternative care permit tranzactii la comercianti si retrageri de numerar, banca se adreseaza atat persoanelor fizice, cat si celor juridice. In oferta Bancii Transilvania se regasesc carduri de debit, de credit, precum si co-branded tocmai pentru a raspunde astfel unei piete extrem de segmentate, cu cerinte specifice.
Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, declara: "Am ajuns la acest rezultat datorita faptului ca am incercat, de fiecare data, sa fim cu un pas inaintea pietei. Suntem promotori in ceea ce priveste introducerea in Romania a cardurilor Visa co-branded si - la inceputul acestui an - a cardurilor de credit Visa Platinum. De la produse dedicate oamenilor de afaceri si pana la cele pentru studenti ne-am gandit la fiecare client al nostru - actual sau potential".
Banca este prezenta in toata tara, prin cele 383 de locatii, 586 de bancomate si peste 6.000 de POS-uri.
"In doi ani ne-am dublat portofoliul de carduri, concentrandu-ne foarte mult atat pe atragerea de noi clienti, dar si pe activarea celor existenti, prin campanii sustinute pentru fiecare produs de acest gen din oferta noastra" afirma Gabriela Nistor, Director Retail Banking.
"Ne-am indeplinit acest obiectiv stabilit pentru prima jumatate a acestui an, de a avea 1 milion de carduri emise si, totodata, 10% din piata. Eforturile noastre nu se vor opri aici pentru ca avem si alte planuri pentru consolidarea acestei pozitii " precizeaza Robert C. Rekkers.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului