CEC externalizeaza serviciul telefonic de relatii cu clientii
Data publicarii: 25-06-2007 | Finante-BanciCEC a incheiat un parteneriat cu ASCENTA, divizia de consultanta IT a grupului Softwin, prin care au fost externalizate serviciile InfoCenter - pentru relatiile cu clientii si ServiceDesk - pentru rezolvarea problemelor IT ale angajatilor bancii, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Colaborarea dintre CEC si ASCENTA a inceput in mai 2006 si a avut ca obiect servicii de Contact Center. Pe parcurs, s-au adaugat serviciile de FrontDesk (la ghiseele bancii) si apoi ServiceDesk. In cadrul noului contract, serviciul InfoCenter a fost prelungit pana la ora 21 (de la ora 18) si s-au pus bazele pentru colaborarea in domeniul serviciilor de telemarketing si email pentru clientii sau potentialii clienti ai CEC.
ASCENTA asigura tehnologia, resursele umane si procedurile de lucru pentru un serviciu profesionist de asistenta tehnica pentru angajatii CEC, cu privire la infrastructura IT specifica si aplicatiile de business specifice domeniului bancar - SAP, Oracle 10g, HPOV, MyBanking.
"Obiectivul nostru in ceea ce priveste colaborarea cu CEC are in vedere cresterea performantei activitatii lor, prin adaptarea solutiilor IT modelului de business, intereselor si nevoilor bancii. Cred ca acesta este cheia succesului nostru, prin rolul pe care ni l-am asumat de jucator principal pe piata romanesca de consultanta IT", a declarat Horatiu Berdila, director comercial ASCENTA.
Un astfel de centru de informatii devine astfel interfata dintre banca si clientii sai, oferind informatii structurate si omogene, permitand un control mai bun al informatiilor transmise. De asemenea, compania poate avea o imagine de ansamblu asupra problemelor si a punctelor de interes pentru clientii sai, putand sa ii serveasca mai bine. Practic, centrul este un instrument pentru cresterea satisfactiei clientilor si pentru fidelizarea acestora.
"ASCENTA a adaugat valoare serviciilor noastre si a adus calitatea de care aveam nevoie pentru a fideliza si a servi si mai bine clientii" a declarat Oltea Belciuganu, Marketing & Communications Manager la CEC.
Serviciul pentru rezolvarea problemelor IT din cadrul CEC (Service Desk) este punctul unic de contact in caz ca un echipament IT sau un serviciu online nu functioneaza corect. Obiectivele operationale constau in preluarea si inregistrarea incidentelor, rezolvarea acestora, precum si feedback catre utilizator. Utilizarea unui Service Desk conduce la economii de costuri prin cresterea productivitatii, sporirea satisfactiei utilizatorilor si eliminarea punctelor slabe ale sistemului informatic.
"CEC are peste 1.400 de agentii in toata tara, iar ASCENTA asigura pentru ele un singur centru de servicii de suport tehnic. Astfel, ne-am imbunatatit eficienta infrastructurii IT si a crescut satisfactia utilizatorilor", a declarat Gabriel Platon, IT Infrastructure Manager la CEC. "Problemele care necesitau un efort considerabil sunt rezolvate in interval de cateva minute, minimizand efectele negative si realizand degrevarea angajatilor de sarcini de rutina", a mai adaugat el.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman