Carrefour a lansat in Romania servicii de turism prin Carrefour Voiaj
Data publicarii: Astazi, 22-06-2007 | TurismUnul dintre cei mai importanti jucatori din domeniul retailului, Carrefour Romania, a lansat luna aceasta pe piata romaneasca serviciile de turism ale grupului prin agentia Carrefour Voiaj ce numara in prezent patru puncte de lucru, potrivit informatiilor publicate pe pagina de internet a companiei. Cele patru puncte de lucru din tara ale companiei Carrefour Voiaj se afla in Ploiesti, Brasov si Bucuresti (in centrele comerciale Carrefour Baneasa si Carrefour Militari).
Carrefour Voiaj ofera clientilor servicii precum "cardul Carrefour" si "serviciul bilete de avion". Agentiile Carrefour Voiaj ofera consiliere clientilor pentru alegerea celei mai potrivite optiuni de a ajunge la destinatia dorita, acestia avand posibilitatea de a se informa, de a rezerva locuri si de a cumpara bilete de avion, pe zboruri regulate, interne si internationale, pentru aproape orice destinatie si companie aeriana. Totodata agentia de turism Carrefour Voaiaj ofera bilete de avion pentru clasele Economy si Business, catre cele mai mari orase din lume.
Carrefour Voiaj este divizia agentiei Carrefour Voyages care a fost infiintata in anul 1990 si are peste 90 de puncte de lucru in Franta. In 2005, Divizia de turism a grupului Carrefour a inregistrat venituri de aproximativ 224 milioane euro.
Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti. Compania a vandut, anul trecut, prin cele sapte magazine, produse in valoare de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005. Carrefour Romania isi va extinde anul acesta, reteaua de hipermarketuri cu trei magazine, doua la Iasi si unul la Cluj- Napoca, investitia totala fiind estimata la aproximativ 60 milioane euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului