Raiffeisen Bank a organizat la Bucuresti un seminar dedicat IMM-urilor
Data publicarii: 21-06-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a organizat astazi la Bucuresti seminarul "Raiffeisen Business Plus" dedicat segmentului intreprinderilor mici si mijlocii cu o cifra de afaceri intre 1 si 5 milioane euro, la care au participat aproximativ 30 de firme, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Seminarul face parte dintr-o serie de evenimente pe care banca le organizeaza in cele mai importante orase ale tarii.
"Raiffeisen Business Plus este de fapt un dialog intre IMM si banca. Acest eveniment nu pune accent pe prezentari detaliate ale serviciilor si produselor noastre, ci analizeaza cazuri concrete si explica cele mai eficiente modalitati pentru dezvoltarea afacerilor acestui segment distinct de intreprinderi mici si mijlocii", a explicat Alexandru Ciobanu, Director Sector IMM.
Raiffeisen Bank a inceput inca din 2005 un proces de specializare pe segmente de clienti. In Bucuresti functioneaza aproximativ 3.522 de intreprinderi mici si mijlocii cu cifra de afaceri intre 1 si 5 milioane de euro conform Bazei de Date de la Registru Comertului, dintre care 720 sunt clienti Raiffeisen Bank (adica 20 % din piata IMM-urilor din Capitala)
"Lansarea unor produse de credit cu aplicabilitate larga si orientate spre nevoile de investitii ale firmelor, cum ar fi creditul flexi pentru nevoi personale sau creditul capital fara garantii, a condus la cea mai mare rata de crestere din ultimii ani, precum si la mutatii semnificative in structura de portofoliu in sensul cresterii ponderii creditelor negarantate sau a celor pe termen mediu si lung.", a adaugat Felix Daniliuc, Director regional Bucuresti. Peste 60% dintre finantarile acordate de banca de la inceputul anului pentru acest segment de piata au fost reprezentate de credite de investitii pentru extinderi, iar 40 din credite au fost acordate pentru finantarea activitatilor curente.
Cu acest prilej au fost prezentate si instrumente specifice de acoperire a riscului valutar si a celui de dobanda.
"In ultimul timp am constatat o crestere a solicitarilor partenerilor bancii pentru produse destinate atat acoperirii riscului valutar, cat si a riscului de dobanda. Banca pune la dispozitia clientilor produse de trezorerie din ce in ce in ce mai sofisticate: de la produse simple de acoperire a riscului valutar - contracte Forward sau Swap - pana la instrumente mai complexe cum sunt optiunile sau depozitele structurate. Toate aceste modalitati si produse ajuta companiile romanesti sa se adapteze la o piata din ce in ce mai dinamica si competitiva", a spus Alin Carligeanu, Director Vanzari Produse Trezorerie.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului