Revistele pentru femei, cea mai buna afacere din presa scrisa
Data publicarii: 21-06-2007 | MediaPiata aparuta la sfarsitul anilor '90 a crescut din 2004 cu peste 100.000 de exemplare, noteaza Adevarul. Daca Ringier Romania este primul investitor in piata romaneasca de media, prin achizitia "Capital", in 1992, data de nastere a presei moderne romanesti este 1 octombrie 1995, aceeasi cu aparitia glossy-ului de femei "Avantaje", editat de RPG, devenit ulterior Edipresse-AS. Revistele luxoase de femei sunt gaini cu oua de aur pentru trusturile romanesti de presa si o delectare pentru cititoare.
Publicatiile de acest tip sunt denumite cu un atribut anglo-saxon, imposibil de echivalat in romana: glossy, adica lucios sau matasos. Numele poate parea bizar si neesential nespecialistilor, insa studii serioase au dovedit ca printre motivatiile principale de cumparare a unor reviste ca "Unica", "Playboy" sau "Avantaje" se numara calitatea suprafetei pe care sunt imprimate cuvintele si imaginile, placuta la pipait.
Glossy-urile de femei reprezinta poate cea mai rentabila afacere de presa scrisa din Romania. La tiraje vandute situate intre 30.000 si 50.000 de exemplare si pret de coperta de 4-7 RON, ele aduc venituri considerabile din publicitate, care au inceput sa depaseasca 100.000 de euro pe numar candva pe la jumatatea lui 2002.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului