Linia de metrou Gara de Nord-Laromet va fi gata in 2010
Data publicarii: 20-06-2007 | EconomieLinia de metrou Gara de Nord -Laromet va fi gata in 2010, constructie care costa 22 milioane euro, lucrarile desfasurandu-se foarte lent ca urmare a protejarii structurii de rezistenta a blocurilor din apropierea metroului. "Firma de constructii si proiectantul liniei de metrou Gara de Nord -Laromet vor fi chemati, in cursul saptamanii viitoare, la discutii la minister pentru a negocia modul in care se va realiza lucrarea. Nu sunt de acord ca se fac sapaturi deschise pe aceasta linie", a declarat, miercuri, ministrul transporturilor, Ludovic Orban.
Ministrul de resort a facut, miercuri, o vizita pentru a verifica stadiul lucrarilor la statiile Bazilescu si Pod Constanta. La statia Bazilescu lucrarile se deruleaza incet, pentru a proteja structura de rezistenta a blocurilor din apropiere, iar la statia Pod Constanta se lucreaza in acelasi ritm din cauza celor doua conducte magistrale care trec prin apropiere.
Tronsonul Gara de Nord -Basarab- Laromet va face legatura intre Gara de Nord si Laromet, de-a lungul Caii Grivitei, subtraversand podul Constanta si continuand pe Bd. Bucurestii Noi. Tronsonul va avea o lungime de aproximativ sase km si include sapte statii, urmand ca pana in anul 2010 sa fie finalizate statiile Pajura, Bazilescu, Zarea si Laromet.
Valoarea lurarilor structurii de rezistenta a statiei Bazilescu este de aproximativ patru milioane de euro, fara a include instalatiile si finisajele.Structura galeriei Podului Constanta va costa 7,9 milioane de euro.Potrivit directorului Metrorex, Gabriel Mocanu, structura de rezistenta a tronsonului va fi gata in primul trimestru al anului viitor, iar finalizarea si punerea in functiune se va realiza in 2010.
Potrivit estimarilor, pentru punerea in functiune a tronsonului de la 1Mai pana la Laromet, costurile se ridica la 22 de milioane de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului