Linia de metrou Gara de Nord-Laromet va fi gata in 2010
Data publicarii: 20-06-2007 | EconomieLinia de metrou Gara de Nord -Laromet va fi gata in 2010, constructie care costa 22 milioane euro, lucrarile desfasurandu-se foarte lent ca urmare a protejarii structurii de rezistenta a blocurilor din apropierea metroului. "Firma de constructii si proiectantul liniei de metrou Gara de Nord -Laromet vor fi chemati, in cursul saptamanii viitoare, la discutii la minister pentru a negocia modul in care se va realiza lucrarea. Nu sunt de acord ca se fac sapaturi deschise pe aceasta linie", a declarat, miercuri, ministrul transporturilor, Ludovic Orban.
Ministrul de resort a facut, miercuri, o vizita pentru a verifica stadiul lucrarilor la statiile Bazilescu si Pod Constanta. La statia Bazilescu lucrarile se deruleaza incet, pentru a proteja structura de rezistenta a blocurilor din apropiere, iar la statia Pod Constanta se lucreaza in acelasi ritm din cauza celor doua conducte magistrale care trec prin apropiere.
Tronsonul Gara de Nord -Basarab- Laromet va face legatura intre Gara de Nord si Laromet, de-a lungul Caii Grivitei, subtraversand podul Constanta si continuand pe Bd. Bucurestii Noi. Tronsonul va avea o lungime de aproximativ sase km si include sapte statii, urmand ca pana in anul 2010 sa fie finalizate statiile Pajura, Bazilescu, Zarea si Laromet.
Valoarea lurarilor structurii de rezistenta a statiei Bazilescu este de aproximativ patru milioane de euro, fara a include instalatiile si finisajele.Structura galeriei Podului Constanta va costa 7,9 milioane de euro.Potrivit directorului Metrorex, Gabriel Mocanu, structura de rezistenta a tronsonului va fi gata in primul trimestru al anului viitor, iar finalizarea si punerea in functiune se va realiza in 2010.
Potrivit estimarilor, pentru punerea in functiune a tronsonului de la 1Mai pana la Laromet, costurile se ridica la 22 de milioane de euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des