200.000 de carduri de credit emise de Raiffeisen Bank
Data publicarii: 13-06-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a emis, pe 12 iunie 2007, cardul de credit cu numarul 200.000, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. ''Lansarea cardului de credit MasterCard in 2003 de catre Raiffeisen Bank a insemnat revolutionarea acestui segment de piata si pozitionarea bancii in top in ceea ce priveste emiterea de carduri de credit", a spus Razvan Munteanu, Vicepresedinte Raiffeisen Bank.
In prezent, Raiffeisen Bank detine in portofoliu trei variante de card de credit: Standard, Gold si Vodafone. Cardurile de credit Raiffeisen Bank ofera o limita de credit de pana la 20.000 lei (40.000 lei pentru cardul Gold) si pot fi folosite oriunde in lume, cu o perioada de gratie de pana la 56 de zile.
In noiembrie 2004, Raiffeisen Bank a lansat primul card de credit co-branded din Romania, in parteneriat cu Connex (Vodafone).
Cardul de credit Raiffeisen Bank Vodafone este destinat abonatilor individuali Vodafone si ofera in plus puncte de loialitate Vodafone la fiecare plata efectuata cu cardul la comercianti: la fiecare 10 lei cheltuiti cu cardul se castiga 5 puncte de loialitate, plus un bonus initial de 500 de puncte acordat la prima tranzactie. In prezent, peste 40.000 de utilizatori se bucura de avantajele unice oferite de cardul co-branded Raiffeisen Bank Vodafone.
Cu peste 1.300.000 de carduri de debit si 200.000 de carduri de credit, Raiffeisen Bank are in prezent o cota de piata de peste 15% in ceea ce priveste cardurile active, fiind unul dintre principalii emitenti de carduri din Romania.
Banca detine si o retea extinsa de ATM-uri si POS-uri: 860 de ATM-uri si peste 6.700 de POS-uri.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului