Topul brandurilor de impact din Romania
Data publicarii: 08-06-2007 | AfaceriCoca Cola revine, dupa doi ani, ca lider in topul de impact al primelor 10 branduri din Romania, in urma unui studiu realizat de compania de cercetare Synovate, pentru revista Biz. Pe locul secund se afla compania Nokia, prin prezenta si popularitatea marcii pe piata autohtona. Ariel a continuat sa detina locul 3, reusind sa-si pastreze imaginea si marca de incredere in randul consumatorilor. Locul 4 in High Impact Brands a revenit companiei Mercedes, care ramane cel mai respectat brand de masini pentru romani. Brandul etalon pentru incaltamintea sport -Adidas- s-a clasat pe locul cinci.
Topul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata claseaza Dacia pe locul 1, urmata de Arctic, BCR si Borsec. Cea mai importanta crestere in topul brandurilor romanesti a fost inregistrata de Banca Transilvania, care a urcat patru pozitii in top, de pe locul 10 clasandu-se pe locul 6.
Din categoria electronice si electrocasnice, primele doua pozitii au ramas neschimbate fata de anul 2006, fiind detinute de Philips (locul 1) si Arctic (locul 2). In domeniul produselor alimentare, primele locuri au ramas ca in anul 2006, respectiv Jacobs (ca lider) si Poiana (locul secund), evidentiindu-se si cinci noi intrati in top: Africana, Lavazza, Nescafe, Milli si Kandia.
Topul brandurilor cu notorietate ridicata pentru bauturile nealcoolice nu s-a schimbat aproape deloc fata de anul 2006, iar pe segmentul bauturilor alcoolice topul este mai dinamic, intrand trei noi branduri, respectiv Timisoreana, Carlsberg si Bucegi.
Antena3/Rompres
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des