Creste clientela Raiffeisen Bank interesata de acoperirea riscurilor valutare
Data publicarii: 06-06-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a inregistrat tot mai multe cereri de la clientii sai pentru produse de trezorerie prin care sa isi poata acoperi riscurile valutare si pe cele legate de evolutia dobanzilor, a spus, marti, directorul de vanzari in divizia de trezorerie a bancii, Alin Cirligeanu. "In ultimul timp, am constatat o crestere a solicitarilor partenerilor bancii pentru produse destinate, atat acoperirii riscului valutar, cat si a riscului de dobanda", a spus directorul de vanzari in divizia de trezorerie a Raiffeisen Bank, Alin Cirligeanu.
Bancherii au recomandat, recent, companiilor, in cadrul seminarului organizat de Finfair, sa isi acopere riscurile valutare si cele legate de dobanzi cu instrumente derivate. Ei au explicat ca, de exemplu, exportatorii care inregistreaza pierderi ca urmare a aprecierii leului fata de monedele forte, ar putea evita asemenea probleme daca ar folosi mai mult instrumente financiare derivate (hedging) pentru acoperirea riscului valutar.
Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor produse de trezorerie din ce in ce in ce mai sofisticate, de la produse simple de acoperire a riscului valutar, precum contractele de tip forward sau swap, pana la instrumente mai complexe, cum sunt optiunile sau depozitele structurate. "Toate aceste modalitati si produse ajuta companiile romanesti sa se adapteze la o piata din ce in ce mai dinamica si competitiva", a spus Cirligeanu.
Raiffeisen Bank a organizat o serie de seminarii prin care companiile sa se familiarizeze cu produse de trezorerie prin care au acces la instrumente de acoperire a riscului valutar, instrumente de acoperire a riscului ratei de dobanda sau la produse dedicate investirii sumelor disponibile in conturile lor.
Raiffeisen Bank a organizat astfel de seminarii sub denumirea "Trezo+" la Timisoara, Bacau, Cluj, Ploiesti, Brasov, Constanta, Pitesti, evenimentul din Bucuresti fiind cel care incheie acesta serie de evenimente.
Raiffeisen Bank are peste 2,2 milioane de clienti de retail, dintre care peste 130.000 firme mici si mijlocii (IMM) si aproximativ 5.000 de corporatii mari si medii. Raiffeisen Bank are in Romania o retea de peste 320 unitati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului