Creste clientela Raiffeisen Bank interesata de acoperirea riscurilor valutare
Data publicarii: 06-06-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a inregistrat tot mai multe cereri de la clientii sai pentru produse de trezorerie prin care sa isi poata acoperi riscurile valutare si pe cele legate de evolutia dobanzilor, a spus, marti, directorul de vanzari in divizia de trezorerie a bancii, Alin Cirligeanu. "In ultimul timp, am constatat o crestere a solicitarilor partenerilor bancii pentru produse destinate, atat acoperirii riscului valutar, cat si a riscului de dobanda", a spus directorul de vanzari in divizia de trezorerie a Raiffeisen Bank, Alin Cirligeanu.
Bancherii au recomandat, recent, companiilor, in cadrul seminarului organizat de Finfair, sa isi acopere riscurile valutare si cele legate de dobanzi cu instrumente derivate. Ei au explicat ca, de exemplu, exportatorii care inregistreaza pierderi ca urmare a aprecierii leului fata de monedele forte, ar putea evita asemenea probleme daca ar folosi mai mult instrumente financiare derivate (hedging) pentru acoperirea riscului valutar.
Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor produse de trezorerie din ce in ce in ce mai sofisticate, de la produse simple de acoperire a riscului valutar, precum contractele de tip forward sau swap, pana la instrumente mai complexe, cum sunt optiunile sau depozitele structurate. "Toate aceste modalitati si produse ajuta companiile romanesti sa se adapteze la o piata din ce in ce mai dinamica si competitiva", a spus Cirligeanu.
Raiffeisen Bank a organizat o serie de seminarii prin care companiile sa se familiarizeze cu produse de trezorerie prin care au acces la instrumente de acoperire a riscului valutar, instrumente de acoperire a riscului ratei de dobanda sau la produse dedicate investirii sumelor disponibile in conturile lor.
Raiffeisen Bank a organizat astfel de seminarii sub denumirea "Trezo+" la Timisoara, Bacau, Cluj, Ploiesti, Brasov, Constanta, Pitesti, evenimentul din Bucuresti fiind cel care incheie acesta serie de evenimente.
Raiffeisen Bank are peste 2,2 milioane de clienti de retail, dintre care peste 130.000 firme mici si mijlocii (IMM) si aproximativ 5.000 de corporatii mari si medii. Raiffeisen Bank are in Romania o retea de peste 320 unitati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii