Ce ne enerveaza cand mergem la cumparaturi
Data publicarii: 01-06-2007 | LifestyleSlalomul printre carucioare, clientii care blocheaza accesul la raft sau personalul care lipseste cind ai nevoie de ajutor transforma shoppingul intr-un blestem., noteaza Cotidianul. Certurile, carucioarele murdare, statul la coada, clientii care impiedica accesul altora la raft, comparind minute intregi preturile la conservele de tomate se numara printre lucrurile care ne irita cel mai tare cind mergem la cumparaturi. Iata zece dintre cele mai suparatoare probleme de care ne lovim in aventura shoppingului, clasate de site-ul ivillage.com.
1. Batrinica insistenta din spatele tau care crede ca, daca te tot impinge cu caruciorul, coada va inainta mai repede.
2. Cosuletele de cumparaturi dimensionate pe masura copiilor. Adesea reusesc sa transforme shoppingul intr-o cursa de obstacole, in care sintem nevoiti sa ocolim copilasii care abia invata sa mearga tirindu-si cosuletele.
3. La fel de suparatoare sint produsele expuse in mijlocul culoarelor, asa incit o singura persoana poate bloca accesul spre un intreg raft. Pina la urma de ce n-am putea lua detergentii si uleiurile expuse drept promotii direct de la raft?
4. Cumparatorii care se asaza la casa pentru mai putin de zece produse, desi au cosurile doldora de cumparaturi, devin destul de antipatici. Cu atit mai mult cu cit casierita nu indrazneste sa le spuna nimic.
5. Scena primirii restului la casa poate deveni si ea enervanta. Cind ti se dau mai intii bancnotele, peste care se pun monedele si apoi bonul, incepi sa faci echilibristica, sperind ca nu-ti vor aluneca maruntii.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des