Cardurile de afinitate adera greu la bancile romanesti
Data publicarii: 01-06-2007 | Finante-BanciCardurile de afinitate reprezinta unul dintre produsele bancare specializate, care se adreseaza, in special, organizatiilor de tipul asociatiilor profesionale, universitatilor sau cluburilor de fotbal. Desi acest tip de card prezinta unele avantaje fata de cardurile clasice, ele sunt destul de greu de gasit in portofoliul bancilor.
"Avantajul bancii consta in atragerea de noi clienti, avand in vedere unicitatea acestui produs pe piata. Cardurile tip afinitate sunt emise exclusiv in baza conventiilor incheiate, iar posesorii lor nu suporta costuri suplimentare fata de un card obisnuit", au declarat reprezentantii MKB Romexterra Bank, una dintre bancile din sistem care emit astfel de carduri. In afara de aceasta, cardurile de afinitate mai sunt intalnite doar in portofoliul Emporiki Bank, insa cardurile puse la dispozitie de banca prezinta unele caracteristici diferite.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman