Pagini Aurii lanseaza un nou ghid de afaceri
Data publicarii: 31-05-2007 | AfaceriPagini Aurii lanseaza, in iunie, Contact B2B, un nou produs destinat mediului de afaceri romanesc, un ghid de informare, al carui tiraj acopera 70% dintre companiile interesate de piata romaneasca de business-to-business. Ghidul va fi distribuit gratuit, atat prin curierat si distributie directa door-to-door, catre companiile din Romania din targetul business-to-business cat si prin intermediul agentilor Pagini Aurii catre toti clientii companiei.
"Am luat decizia de a edita un astfel de ghid in urma unui studiu pe care l-am efectuat anul trecut. Contact B2B este noul ghid de afaceri care ii va ajuta pe toti cei care doresc sa afle informatii despre companiile business-to-business din Romania", a spus Shai Goldman, managing director Pagini Aurii.
In paginile ghidului Contact B2B, utilizatorii vor gasi un index al companiilor din Romania, structurat si adaptat pentru fiecare domeniu de activitate in parte. Contact B2B si-a structurat anunturile pe domenii de activitate specifice relatiei business-to-business (B2B), iar lista clientilor este ordonata pe judete. Ghidul cuprinde si informatii economice si financiare de interes general despre Romania, precum si adrese si telefoane utile pentru utilizatori.
Pagini Aurii editeaza 43 de ghiduri, cu o circulatie anuala de 2,2 milioane de copii si furnizeaza informatii prin internet si aplicatii multimedia pe CD. Compania este detinuta de grupurile britanice Apax si Cinven si a realizat anul trecut o cifra de afaceri de peste zece milioane de euro pe piata romaneasca.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman