Promotiile din Cora - tepe uriase pentru clienti
Data publicarii: 31-05-2007 | Finante-BanciCati oameni nu au mers la un hipermarket pentru a beneficia de ofertele tentante pe care le au la diferite produse? Si cati oameni nu au aflat ca, de fapt, trebuie sa mai scoata bani din buzunar pentru ca ofertele nu sunt ceea ce au vrut sa para? O situatie asemanatoare am gasit si-n hipermarketul Cora din Militari, la televizoare aflate la promotie, unde preturile reale de la casa erau mult mai mari decat cele afisate pe produs, noteaza un reporter al cotidianului Curentul. Iar explicatia angajatilor a fost cat se poate de simpla: asa e sistemul! Si pentru ca am insistat sa mi se ofere o explicatie plauzibila, aceiasi angajati au incercat sa dreaga situatia oferindu-se sa plateasca diferenta dupa ce achitam integral la casa costul televizorului.
De cate ori nu ne-am lasat "dusi de nas" cu marile promotii oferite de hipermarketuri? Am mers cu un prieten la "vanatoare" de astfel de promotii in Cora din Militari. Am vrut sa achizitionam un televizor care era la promotie. Pretul afisat era de 1119, 90 lei. Am rugat un vanzator sa ne ajute sa-l luam insa, surpriza! Acesta verifica in sistem si ne anunta ca pretul era cu aproximativ 100 lei mai mult. Explicatia vanzatorului: greseala de tipar! Ne-am orientat catre un altul, mai ieftin, al carui pret era de 849 lei. Aceeasi problema. La casa era de fapt 1050 de lei. Am cerut sa vorbim cu cineva despre aceasta problema si am fost indrumati de catre agentul comercial de la raionul de electronice la biroul "servicii clienti".
Dupa aproximtiv 30 de minute de asteptare, a venit o domnisoara care s-a recomandat drept manager dar care nu a putut sa explice de ce aceasta schimbare brusca de preturi. Ba mai mult, cand am incercat sa gasim si vanzatorul cu care am discutat la inceput, acesta nu mai era. De altfel, nici preturile la cele doua televizoare nu mai erau afisate. In schimb, domnisoara "manager", vazandu-ne indignarea, imi propune un targ halucinant: "Stiti ce as putea eu sa fac? Achitati exact la casa si pe urma mergeti la seviciul clienti si va dau diferenta".
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman