Promotiile din Cora - tepe uriase pentru clienti
Data publicarii: 31-05-2007 | Finante-BanciCati oameni nu au mers la un hipermarket pentru a beneficia de ofertele tentante pe care le au la diferite produse? Si cati oameni nu au aflat ca, de fapt, trebuie sa mai scoata bani din buzunar pentru ca ofertele nu sunt ceea ce au vrut sa para? O situatie asemanatoare am gasit si-n hipermarketul Cora din Militari, la televizoare aflate la promotie, unde preturile reale de la casa erau mult mai mari decat cele afisate pe produs, noteaza un reporter al cotidianului Curentul. Iar explicatia angajatilor a fost cat se poate de simpla: asa e sistemul! Si pentru ca am insistat sa mi se ofere o explicatie plauzibila, aceiasi angajati au incercat sa dreaga situatia oferindu-se sa plateasca diferenta dupa ce achitam integral la casa costul televizorului.
De cate ori nu ne-am lasat "dusi de nas" cu marile promotii oferite de hipermarketuri? Am mers cu un prieten la "vanatoare" de astfel de promotii in Cora din Militari. Am vrut sa achizitionam un televizor care era la promotie. Pretul afisat era de 1119, 90 lei. Am rugat un vanzator sa ne ajute sa-l luam insa, surpriza! Acesta verifica in sistem si ne anunta ca pretul era cu aproximativ 100 lei mai mult. Explicatia vanzatorului: greseala de tipar! Ne-am orientat catre un altul, mai ieftin, al carui pret era de 849 lei. Aceeasi problema. La casa era de fapt 1050 de lei. Am cerut sa vorbim cu cineva despre aceasta problema si am fost indrumati de catre agentul comercial de la raionul de electronice la biroul "servicii clienti".
Dupa aproximtiv 30 de minute de asteptare, a venit o domnisoara care s-a recomandat drept manager dar care nu a putut sa explice de ce aceasta schimbare brusca de preturi. Ba mai mult, cand am incercat sa gasim si vanzatorul cu care am discutat la inceput, acesta nu mai era. De altfel, nici preturile la cele doua televizoare nu mai erau afisate. In schimb, domnisoara "manager", vazandu-ne indignarea, imi propune un targ halucinant: "Stiti ce as putea eu sa fac? Achitati exact la casa si pe urma mergeti la seviciul clienti si va dau diferenta".
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii