Atacuri de tip ''phishing'' asupra clientilor Orange Romania
Data publicarii: 25-05-2007 | IT&CO parte din clientii Orange Romania au fost supusi joi unei tentative de frauda prin intermediul metodei de "phishing". Clientii au semnalat primirea unor SMS-uri cu identitate ascunsa prin care acestia erau anuntati ca au primit un bonus si erau invitati sa acceseze contul Web Care. Adresa indicata era una falsa, dar foarte putin diferita de cea reala, iar pagina de web avea un design identic cu cel original.
Site-ul www.orange.ro este singura adresa de web pentru care Orange Romania garanteaza autenticitatea informatiilor, securitatea datelor si a tranzactiilor.
Prin Orange Web Care, abonatii au posibilitatea sa-si administreze singuri contul, isi pot modifica oricand planul tarifar, pot sa-si activeze optiunile de care au nevoie (voce, mesaje scrise, mesaje multimedia, date mobile), pot reincarca un cont PrePay, pot afla informatii despre factura sau pot plati abonamentul si optiunile activate cu punctele Thank You acumulate cu ajutorul cardului on-line.
Specialistii Orange au luat imediat masuri de blocare a replicilor site-ului Orange Web Care.
Orange nu solicita niciodata clientilor sai prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalitati informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reincarcare.
"In ultima perioada atacurile de acest tip asupra companiilor din Romania s-au inmultit in mod ingrijorator. Orange Romania a fost supusa mai multor tentative de frauda prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin alte mijloace de comunicare. Rugam clientii sa verifice prin intermediul Serviciului Clienti sau al site-ului www.orange.ro orice informatie care promite bonusuri si gratuitati in schimbul datelor personale, confidentiale sau a codurilor de reincarcare.", a spus Amalia Fodor - PR Manager, Orange Romania.
Informatii suplimentare pot fi gasite pe site-ul www.orange.ro, in pagina despre "prevenirea tentativelor de frauda" (http://www.orange.ro/about/fraud-ro.html). Tentativele de frauda pot fi semnalate la adresa de e-mail abuse@orange.ro sau la Serviciul Clienti Orange prin apel 411 (gratuit de pe abonamentul Orange) / 444 (gratuit de pe telefonul cu cartela Orange PrePay).
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului