600 de lei pe luna pe mancare si igiena
Data publicarii: 17-05-2007 | EconomieProdusele proaspete reprezinta 56% din cumparaturile uzuale, noteaza Cotidianul. Consumatorii romani au alocat anul trecut, in medie, 613 lei pe luna pentru produsele alimentare, de bacanie si de ingrijire personala, cu 7% peste nivelul din 2005, arata studiul ShopperTrends realizat de compania de cercetare de piata Nielsen. Potrivit studiului, peste jumatate din suma lunara alocata cheltuielilor din gospodarie merge pe produse proaspete. "Indicele (56%) este unul dintre cele mai mari din regiune", afirma specialistii firmei de cercetare.
Totodata, suma repartizata lunar pentru mincare si pentru alte produse de stricta necesitate este usor mai ridicata in Bucuresti, comparativ cu alte orase mari, ajungind la 634 lei pentru o gospodarie.
In ceea ce priveste locul preferat de cumparaturi, 73% dintre romani aleg unitatile din comertul modern pentru produsele alimentare de baza, 65% dintre ei cumpara mezeluri din aceleasi locuri, procent egal cu cel al romanilor care cumpara carne proaspata din hipemarketuri sau din supermarketuri.
Studiul a fost realizat in luna noiembrie in orase cu peste 200.000 de locuitori, pe un esantion de 1.100 de respondenti, cu virste intre 15 si 65 de ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman