Clientii Bancii Romanesti, atacati de phisheri
Data publicarii: 16-05-2007 | Finante-BanciIn ultimele zile au fost distribuite prin intermediul postei electronice (e-mail) cereri frauduloase, provenite din surse care nu reprezinta Banca Romaneasca, prin care se solicita destinatarilor sa isi actualizeze informatiile personale legate de serviciul e-bancamea, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Banca Romaneasca S.A. Membra a Grupului National Bank of Greece va atentioneaza ca nu trebuie sa raspundeti, in nici o situatie, unor astfel de solicitari de a dezvalui informatii confidentiale (username si parola pentru accesul la diferite servicii bancare, numar card, data expirarii acestuia, codul PIN etc), indiferent de modul prin care se solicita transmiterea acestora (solicitari verbale directe, solicitari prin telefon, solicitari venite prin intermediul unor mesaje de e-mail care par legitime, solicitari de a introduce datele pe site-uri de web care par legitime etc).
De asemenea, se recomanda ca serviciul e-bancamea sa fie accesat numai prin intermediul site-ul oficial al bancii si nu prin link-uri din mesaje e-mail.
Banca Romaneasca nu solicita, in nici o situatie, din proprie initiativa, informatii confidentiale in mod direct, telefonic sau prin e-mail.
Clientii bancii care au primit astfel de mesaje sunt rugati sa nu dea curs solicitarilor si sa contacteze imediat banca la numarul de telefon 021.305.95.85, sau prin e-mail catre ebancamea@brom.ro.
Autentificarea in aplicatia de internet banking se face pe mai multe niveluri: username, parola si token, iar informatiile referitoare la operatiuni sunt criptate prin tehnologii de ultima generatie.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des