Clientii Bancii Romanesti, atacati de phisheri
Data publicarii: 16-05-2007 | Finante-BanciIn ultimele zile au fost distribuite prin intermediul postei electronice (e-mail) cereri frauduloase, provenite din surse care nu reprezinta Banca Romaneasca, prin care se solicita destinatarilor sa isi actualizeze informatiile personale legate de serviciul e-bancamea, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Banca Romaneasca S.A. Membra a Grupului National Bank of Greece va atentioneaza ca nu trebuie sa raspundeti, in nici o situatie, unor astfel de solicitari de a dezvalui informatii confidentiale (username si parola pentru accesul la diferite servicii bancare, numar card, data expirarii acestuia, codul PIN etc), indiferent de modul prin care se solicita transmiterea acestora (solicitari verbale directe, solicitari prin telefon, solicitari venite prin intermediul unor mesaje de e-mail care par legitime, solicitari de a introduce datele pe site-uri de web care par legitime etc).
De asemenea, se recomanda ca serviciul e-bancamea sa fie accesat numai prin intermediul site-ul oficial al bancii si nu prin link-uri din mesaje e-mail.
Banca Romaneasca nu solicita, in nici o situatie, din proprie initiativa, informatii confidentiale in mod direct, telefonic sau prin e-mail.
Clientii bancii care au primit astfel de mesaje sunt rugati sa nu dea curs solicitarilor si sa contacteze imediat banca la numarul de telefon 021.305.95.85, sau prin e-mail catre ebancamea@brom.ro.
Autentificarea in aplicatia de internet banking se face pe mai multe niveluri: username, parola si token, iar informatiile referitoare la operatiuni sunt criptate prin tehnologii de ultima generatie.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii