BCR a finalizat actiunea privind imbunatatirea gestionarii sistemului de carduri
Data publicarii: 15-05-2007 | Finante-BanciBanca Comerciala Romana (BCR) a finalizat actiunea privind imbunatatirea sistemului informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Incepand de azi, sistemul informatic si-a diversificat serviciile asigurate pentru sistemul de carduri al BCR. Sistemul de carduri este conectat on-line la sistemul informatic centralizat al bancii - SIBCOR v2 - ceea ce permite efectuarea, in timp real, a tuturor operatiunilor cu carduri, inclusiv alimentarea conturilor si plata facturilor.
"Aceasta imbunatatire a sistemului de carduri este unul dintre pasii importanti pe care BCR ii face pentru implementarea conceptului de cont unic al unui client, fapt ce va permite o imbunatatire a calitatii serviciilor oferite clientilor BCR. De astazi, fiecare card este atasat unui cont curent in care posesorii de card vor putea efectua si alte operatiuni decat cele cu carduri", a declarat Octavian Costache, director executiv al Directiei Carduri.
BCR a oprit, la sfarsitul saptamanii trecute, sistemul informatic care gestioneaza operatiunile cu carduri. Operatiunea a fost realizata intr-un timp record, cardurile BCR putand fi utilizate inca de duminica seara, cu peste 10 ore mai devreme decat era programat.
"Prin amploarea sa si prin viteza de realizare, operatiunea constituie o premiera in Romania. In mai putin de 2 zile, aproximativ doua milioane de conturi de card au fost transferate in sistemul IT SIBCOR v2 (in care se vor efectua operatiunile, centralizat la nivel de client si de cont) si au fost transformate in conturi curente, cu pastrarea tuturor functionalitatilor aferente cardurilor", a declarat Bogdan Nicolae, seful proiectului de Integrare carduri.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii