Clientii Bancpost au fost atacati de phisheri
Data publicarii: 09-05-2007 | Finante-BanciClientii Bancpost, utilizatori ai aplicatiei F@stbanking si nu numai au fost supusi miercuri, 9 mai 2007 unei tentative de frauda prin intermediul E-mail-ului, prin metoda 'phishing', se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Bancpost reaminteste clientilor sai ca banca nu trimite niciodata e-mail-uri sau SMS-uri prin care solicita accesarea unor adrese URL sau link-uri pentru conectarea la F@stbanking, ori pentru a le cere informatii referitoare la nume de utilizator, parola, serie Digipass sau cod PIN Digipass, numar card, PIN card sau data expirarii acestuia.
Modalitatea de fraudare cunoscuta sub numele de 'phishing' consta in transmiterea de mesaje electronice catre utilizatori de e-mail prin care li se solicita acestora date personale de identificare bancara. Un mesaj de acest tip a fost transmis in data de 9 mai a.c. ca venind din partea Bancpost si cerea accesarea aplicatiei de Internet Banking a bancii in scopul transmiterii datelor personale ale contului.
Desi site-ul care a facut obiectul acestui incident a fost inchis, exista posibilitatea ca tentativa de fraudare se se repete in orele sau zilele urmatoare. Ii avertizam pe clientii Bancpost sa nu dea curs nici unei solicitari prin care li se cere sa furnizeze date bancare personale confidentiale.
Reamintim clientilor nostri ca site-ul dedicat https://fastbanking.bancpost.ro este asigurat si garantat de firma Verisign. La accesarea paginii de login clientii trebuie sa verifice existenta siglei Verisign cu link-ul de verificare a autenticitatii paginii. Singurele link-uri validate de catre Bancpost sunt cele din pagina site-ului oficial al bancii www.bancpost.ro, sectiunea internet banking.
Mentionam ca securitatea sistemului Fastbanking nu a fost afectata nici un moment.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii