Santander, banca spaniola ce nu mai percepe comisioane clientilor sai
Data publicarii: Astazi, 05-05-2007 | Finante-BanciSantander, cea mai mare banca din Spania si prima din Europa dupa capitalizarea bursiera, deruleaza, inca de anul trecut, campania comisioanelor zero pentru clientii sai, o inovatie ce a fost adoptata rapid si de alte banci concurente. Drept consecinta, valoarea medie a comisioanelor pe care trebuie sa le plateasca clientii bancilor spaniole a scazut drastic anul trecut, cu 31%, in timp ce in alte tari europene pretul serviciilor bancare a fost in crestere. Cele mai mari scaderi ale comisioanelor au fost consemnate la serviciile de administrare a conturilor bancare (mai mici cu 81%) si a comisioanelor pentru plati (mai mici cu 15%), se arata intr-un studiu realizat de CapGemini.
De la inceputul acestui an, Santander a extins campania serviciilor bancare cu comision zero, denumita "Vrem sa fim banca ta" si pentru alti clienti ai bancii, precum studenti, actionari ai bancii, cei cu profesii liberale sau emigranti.
Ceea ce inseamna ca un numar de aproximativ 650.000 dintre clientii bancii, ce fac parte din categoriile sus-mentionate, nu vor mai plati comisioane pentru diverse servicii bancare sau transferuri de bani. Un numar de 3,4 milioane din cei opt milioane de clienti ai bancii Santander beneficiaza de aceasta campanie a comisioanelor zero, ceea ce "costa" banca nu mai putin de 37,1 milioane de euro. In schimb, Santader castiga clienti noi, ce li se ofera mai multe servicii si care sunt mai multumiti de serviciile bancare.
Serviciile pentru care clientii bancii nu platesc comisioane sunt cele de administrare a conturilor, emiterea si reinnoirea cardurilor de debit, platile interne si transferurile de bani in interiorul Uniunii Europene, in limita a 50.000 de euro, constituirea de depozite, consultarea extrasului de cont, transferuri si retrageri de numerar de la ATM-urile bancii Santander.
Mai nou, nici emigrantii, clienti ai bancii, nu vor mai plati comisioane pentru banii trimisi acasa. Singura conditie este ca acestia sa detina unul dintre produsele bancii: un depozit, o pensie sau un plan de pensii sau un credit imobiliar.
Enrique Garcia Candelas, directorul general al diviziei comerciale a bancii Santader, spune ca aceasta campanie cu comisioane zero a adus bancii anul trecut 369.000 de noi clienti, in timp ce 178.000 de clienti au contractat un nou produs bancar. Fiecare client beneficiar al noului plan de servicii fara comisioane este detinatorul a 5,5 produse bancare, fata de o medie de numai 3,3 produse bancare cu un an in urma.
Santander are o retea bancara in Spania de 2.944 de unitati, 8 milioane de clienti si 16.616 angajati.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman