Banca Transilvania a ajuns la 5000 de angajati
Data publicarii: 04-05-2007 | HR/CariereEchipa Bancii Transilvania cuprinde acum 5.000 de persoane care activeaza in cele aproape 370 de locatii din toata tara si in Sediul Central din Cluj-Napoca, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. In pas cu dinamismul bancii si a dezvoltarii retelei teritoriale, aproximativ 2.500 de persoane au fost angajate in intervalul ianuarie 2006 - aprilie 2007, fiind atinsa, practic, o medie de 150 de angajari / luna.
Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania, afirma: "Banca Transilvania inseamna in primul rand oameni. Angajatii sunt cei care au legatura directa cu performanta organizatiei noastre, cei care sunt suportul cresterii puternice a bancii, pe toate planurile. Echipa BT, formata in prezent din 5.000 de persoane, reprezinta unul dintre principalele avantaje competitionale ale Bancii Transilvania".
Politica de personal a Bancii Transilvania are ca principal obiectiv atragerea si mentinerea in echipa sa a celor mai buni specialisti. Cei 5.000 de angajati beneficiaza de conditii moderne pentru desfasurarea activitatii, de dotari, precum si de acces la informatie. Politica salariala are in vedere, pe langa venitul propriu-zis, prime de performanta si alte bonificatii. Pentru motivarea angajatilor bancii, o data pe an are loc evaluarea activitatii depuse, in functie de calificativul obtinut fiind acordate premii si mariri de salariu si, dupa caz, sunt hotarate anumite promovari in functie.
Pentru ca dezvoltarea profesionala este un proces continuu in cadrul Bancii Transilvania, angajatii beneficiaza de training-uri in tara sau in strainatate.
De asemenea, pentru noii angajati, Banca Transilvania desfasoara un program intern de cursuri de pregatire, in cadrul Academiei BT. Se are in vedere atat partea teoretica, cat si cea practica a celor nou intrati in echipa bancii, cu atat mai mult cu cat Banca Transilvania este o organizatie tanara, media de varsta fiind de aproximativ 30 de ani. In plus, Academia BT propune o abordare specifica pentru integrarea angajatilor in organizatie, tocmai pentru ca integrarea are un rol decisiv in ceea ce priveste adaptarea, socializarea si, nu in ultimul rand, cunoasterea indeaproape a activitatii bancii.
Nevenca Doca, Director Resurse Umane, Banca Transilvania, declara: "Avem o strategie de personal prin care stim in orice moment unde suntem si unde dorim sa ajungem. Cautam persoane care isi doresc sa lucreze nu doar in domeniul bancar, ci mai ales in cadrul Bancii Transilvania, care sunt atrasi de ceea ce reprezentam pe piata - ca institutie bancara, ca angajator. In procesul de selectie, ne bazam pe criterii care se incadreaza in cultura noastra organizationala, caracterizata prin identitate puternica, grad sporit de coeziune in cadrul grupului, munca in echipa si implicare totala pentru atingerea obiectivelor bancii".
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări