Banci: afara-i vopsit gardul, inauntru-i leopardul
Data publicarii: 04-05-2007 | Finante-BanciInstitutiile de credit iau note mari la aspectul agentiilor si note mici la calitatea serviciilor oferite clientilor, noteaza Evenimentul Zilei. Institutiile de credit nu iau nota de trecere la calitatea serviciilor, dar iau mai mult de 9 la aspectul unitatilor teritoriale. Aceasta este transpunerea, pe o scala de la 1 la 10, a procentelor obtinute de banci in cadrul unui studiu independent realizat de Future Marketing.
Studiul a fost realizat la finele anului 2006 prin vizitarea de catre clienti misteriosi a unitatilor celor mai importante 15 banci din sistemul autohton. Future Marketing nu dezvaluie numele bancilor vizitate, dar precizeaza ca sunt "cele mai importante din Romania". Clientii misteriosi sunt angajatii unor societati care fac studii de piata independente sau la cererea altor companii.
Repetente la servicii
Calitatea serviciilor oferite de angajatii bancilor vizitate de clientii misteriosi a obtinut media 48,32%. Acest procent se traduce prin servicii de calitate "satisfacatoare". Rezultatele obsinute de o banca sunt foarte bune daca procentul este de cel putin 80%.
Serviciile oferite de angajatii bancilor au primit calificativul de satisfacatoare pe mai multe segmente: cat de bine cunosc produsele pe care trebuie sa le vanda clientilor, modul in care ii intampina pe cei care intra in unitatile institutiilor la care lucreaza, respectiv cat de bine se pricep sa atraga noi clienti.
Gradul de multumire a clientilor a fost de 54,17%, in medie, la nivelul intregii tari, potrivit studiului mentionat. Calitatea serviciilor a fost compensata de aspectul unitatilor bancare.
Aspectul unitatilor a obtinut note foarte bune, mai ales daca acestea sunt puse alaturi de cele obtinute la calitatea serviciilor oferite celor care le calca pragul. Cele 15 banci au obtinut o medie de 85,82%. Aspectul exterior al unitatilor bancare este cel care a tras in jos nota finala. Aceasta deoarece la aspectul interior institutiile de credit au reusit performanta de a obtine o medie de 91,11%, ceea ce s-ar traduce printr-o nota mai mare de 9.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman