Nokia lanseaza modelul ''Barracuda'' si alte sase noi modele
Data publicarii: 04-05-2007 | IT&CNokia, principalul producator de telefoane mobile din lume a prezentat joi un model de telefon ingust, Barracuda, si alte sase noi tipuri de telefoane mobile cu preturi sub 100 de euro, inclusiv modelul 1200 ce urmeaza sa se vanda la pretul de 35 de euro ( 48 de dolari), anunta Reuters.
Compania finlandeza, ce detine mai mult de o treime din vanzarile de telefoane mobile la nivel mondial, se afla pe o pozitie solida pe pietele emergente, dar pe pietele evoluate companiile Motorola si Samsung au contraatacat cu modele populare de telefoane mobile cu profile inguste.
Modelul Barracuda, sau Nokia 2630, are un profil usor mai subtire, de 10 milimetri, asemenea produselor rivale de acelsi tip.
Telefonul va intra in vanzare trimestrul viitor, la un pret de piata estimativ de 85 de euro, care exclude taxele suplimentare abonamente operatorilor.
Analistii au intampinat pozitiv mult asteptatul model, prevazut cu camera si cu tehnologie Bluetooth, care permite conectarea fara cablu a telefonului la casti sau la un laptop.
Una dintre cheile succesului pe care l-a avut Nokia pe segmentul inferior al pietei, a fost mai larga oferta de produse comparativ cu a rivalilor de piata, care au ripostat din cand in cand cu cate un telefon la pret scazut.
Nokia beneficiaza si de pe urma patrunderii sale timpurii pe pietele emergente cu evolutie rapida cum ar fi cea indiana, din care controleaza mai mult de jumatate.
Pretul actiunilor Nokia scazuse cu 1,1 procente, pana la 18,78 euro, la ora 10 31 GMT ( Greenwich Mean Time), in acord cu indicele european DJ Stoxx pentru tehnologie soft.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului