Papaya este agentia de publicitate a CEC
Data publicarii: 02-05-2007 | MediaIn urma unei concurs organizat la inceputul anului, CEC a ales agentia de publicitate Papaya, care se va ocupa de promovarea produselor bancii, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Activitatea Papaya va consta in servicii de consultanta si creatie si, de asemenea, in cumpararea de spatii media.
"Cel mai important obiectiv al CEC in acest an este cresterea cotei de piata, iar in acest scop consideram de maxima importanta comunicarea produselor noastre in mod coerent, profesionist. Misiunea ne va fi usurata de faptul ca numerosi analisti ai pietei financiar-bancare, au declarat deja produsele CEC ca fiind foarte competitive. Totusi, dat fiind nivelul scazut al comunicarii noastre din ultimii ani, va trebui sa muncim mult pentru a ajunge din urma bancile care au investit deja foarte mult la acest capitol. Avem incredere in parteneriatul cu Papaya pentru ca, in afara de prospetimea ideilor creative, ei au demonstrat o extraordinara empatie cu specificul CEC in peisajul bancar si o receptivitate crescuta la nevoile, aspiratiile si asteptarile clientilor bancari", considera Oltea Belciuganu, director Marketing si Comunicare CEC.
"Suntem foarte bucurosi ca am fost cei alesi de comisia CEC, mai ales ca licitatia organizata o avut un standard ridicat. In acest moment, pot spune ca avem de comunicat un produs foarte bun si un brand cu o notorietate uriasa in Romania. Studiile pe care le-am facut arata ca CEC ar putea sa avanseze foarte rapid spre o cota de piata mai mare. Institutia a inregistrat importante si pozitive restructurari in ultimii ani, iar acum este randul ca acestea sa fie comunicate. Sper ca produsele agentiei Papaya sa reuseasca sa fie cel putin la fel de competitive ca produsele CEC", a declarat Robert Tiderle, Managing Director Papaya Advertising.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului