Conform Bild, Logan-ul diesel e bun pentru soselele romanesti!
Data publicarii: 28-04-2007 | AutoDupa ce au testat si prima varianta a Logan-ului romanesc, jurnalistii de specialitate de la cotidianul german "Bild" au pus la incercare si versiunea diesel a modelului Logan MCV. Concluzia lor este ca masina este accesibila ca pret (de la 11.450 euro) si consuma destul de putin (intre 5,5 si 7 litri), oferind si un spatiu interior suficient pentru 7 persoane, dar lasa de dorit in privinta aspectului de... lada si a dotarilor tehnice. Pe scurt, Loganul diesel este adaptat conditiilor din tara de origine, subliniaza publicatia citata, aratand ca in Romania, rar gasesti strazi ca-n palma.
Componenta grupului Renault, Dacia, si-a echipat Logan-ul ieftin MCV si cu motor diesel, anunta ziarul "Bild", care se intreaba: dar oare merita? Publicatia, care a testat in amanunt automobilul, noteaza ca, din punct de vedere al aspectului exterior, acesta seamana cu o... lada, avand 4,45 m lungime. Masina e convingatoare insa prin spatiul interior (cu portbagaj de 700 litri) care, contra unui supliment de 500 de euro, poate gazdui chiar 7 persoane! Cat despre motorul pe motorina, acesta se poarta cuviincios, sustin ziaristii germani, neuitand sa adauge ca variante de 1,5 litri si 4 cilindri a mai fost folosita de Renault si pe modelul Clio. Cei 68 CP produc o viteza maxima de 150 km/h ceea ce, la un drum lung pe autostrada si la o incarcatura maxima (540 kg suplimentar) nu prea da motive de mare bucurie.
"Bild" noteaza ca, la o maniera retinuta de conducere, automobilul consuma 5,5 litri, iar in caz de fortare, nu depaseste 7 litri. Ironici, nemtii sustin ca la fel de economicoasa este si dotarea, din punct de vedere tehnic, pe principiul: ce nu exista nu se poate defecta. Loganul diesel este adaptat conditiilor din tara de origine, subliniaza publicatia citata, aratand ca in Romania rar gasesti strazi ca-n palma.
In schimb, e plin de gropi. Sigur, un VW Touran sau un Renault Scenic s-ar "arcui" mult mai confortabil pe asemenea drumuri, dar respectivele modele nu sunt atat de accesibile ca pret. Caci Loganul diesel MCV Ambiance costa de la 11.450 euro, ceea ce face ca singurul concurent de temut sa-i fie "fratele" pe benzina, mai ieftin cu aproximativ 3000 de euro (care nu ofera totusi spatiu pentru 7 persoane si nu dispune nici de instalatie de climatizare). Versiunea pe motorina beneficiaza de servodirectie ca dotare de baza, insa pentru climatizare si radio-CD se platesc suplimentar 1250 euro.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii