Cumpararea Palatului CEC de catre Municipalitate intarzie din cauza birocratiei
Data publicarii: 26-04-2007 | Finante-BanciCumpararea Palatului CEC de catre Municipalitate a intarziat din cauza unei probleme cu Planul Urbanistic Zonal (PUZ) al terenului pe care CEC-ul il va primi de la primarie pentru un nou sediu, a declarat, miercuri, primarul Capitalei, Adriean Videanu. "Oferta este facuta, este negociata, avem si hotararea de guvern in ceea ce priveste alocarea resurselor financiare. Ceea ce nu s-a putut rezolva pana in momentul de fata, datorita aspectelor birocratice, este rezolvarea cu acel teren pe care trebuie sa il dam CEC-ului pe care sa se construiasca noul sediu", a precizat Videanu.
Primarul general al Capitalei a mai spus ca a avut o discutie in acest sens cu arhitectul-sef, care l-a asigurat ca in termen de doua saptamani "se va rezolva si problema PUZ-ului in acea locatie in care CEC-ul vrea sa isi construiasca noul sediu".
Potrivit presedintelui CEC, Eugen Radulescu, terenul pe care va fi construit noul sediu al CEC, de circa 2.700 metri patrati, va fi situat in apropierea Spitalului Municipal, pe cheiul Dambovitei, iar constructia ar putea fi finalizata spre sfarsitul anului 2008.
Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat, in luna septembrie a anului trecut, preluarea sediului central al CEC pentru suma de 17,787 de milioane de euro, bani care urmeaza sa fie virati municipalitatii de catre Ministerul Economiei si Finantelor. La 18 octombrie 2006 Guvernul a aprobat transferarea Palatului CEC catre Primaria Capitalei pentru a fi transformat in muzeu, urmand ca Executivul sa achite peste 17 milioane de euro, reprezentand pretul cladirii.
CEC va mai putea folosi vechiul sediu, de pe Calea Victoriei, un an, maxim doi dupa ce cladirea, considerata monument istoric, va fi trecuta in proprietatea municipalitatii.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman