OTP Bank Romania inaugureaza o noua agentie in Lugoj
Data publicarii: 26-04-2007 | Finante-BanciOTP Bank Romania inaugureaza o noua agentie in Lugoj ca parte a strategiei sale de dezvoltare pe piata bancara din Romania, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "A fi aproape de clientii nostri atat prin proximitate, cat si prin crearea de produse flexibile care sa le satisfaca nevoile, este foarte important pentru noi", a afirmat Catalin Mustetiu, Director Agentia Lugoj.
Ca parte a strategiei sale de dezvoltare pe piata bancara romaneasca, OTP Bank Romania a incheiat anul 2006 cu 66 unitati operationale, iar in primul trimestru al acestui an a inaugurat alte unitati operationale in Focsani, Hunedoara, Timisoara, Vaslui, Cluj si Targoviste.
"OTP Bank Romania detine in acest moment 71 de sucursale si preconizeza ca, pana la sfarsitul anului 2007 sa aiba peste 100 de unitati operationale in toata tara," a adaugat Catalin Mustetiu.
Noua agentie din Lugoj, situata in Str. 20 Decembrie 1989, nr. 36, parter ofera produse si servicii bancare adresate atat clientilor persoane fizice, cat si companiilor.
Segmentul de retail a fost activat prin lansarea mai multor produse - creditul pentru nevoi personale, creditul pentru nevoi personale cu garantie imobiliara, creditul ipotecar, carduri de credit si de debit, cardul de credit co-branded dezvoltat impreuna cu Mol Romania, OTPdirekt, creditul auto si overdraft-ul. In curand vor fi lansate alte noi produse, ca parte a strategiei pentru segmentul de retail pe anul 2007.
"Devenim un jucator activ pe piata bancara din Romania", a declarat Frigyes Harshegyi, Director General al OTP Bank Romania. "Dupa studierea tendintelor si a evolutiei probabile a segmentului bancar, acum suntem pregatiti sa operam miscari vizibile, menite sa ne ajute sa ne atingem obiectivul pe termen mediu, acela de a detine o cota de piata de 4-5% din sectorul bancar romanesc", a precizat el.
Parte a ofertei de retail a bancii, creditele pot fi acordate in diferite valute - lei, euro, forinti si franci elvetieni, si se adreseaza fiecarei categorii de consumatori, de la liber profesionisti la pensionari, de la cetateni romani la cetateni straini. Un punct de diferenta il reprezinta politica bancii de a lua in considerare si alte tipuri de venituri decat cele salariale - pensii, venituri din activitati independente, drepturi de autor, comisioane sau chirii.
"Am pornit la drum cu o oferta atractiva pentru toate categoriile de consumatori", a declarat Frigyes Harshegyi, Director General al OTP Bank Romania "Daca pana la acest moment ne-am facut temele, analizand indeaproape piata de retail din Romania, acum suntem pregatiti sa ne intampinam clientii cu o oferta avantajoasa" a adaugat acesta.
OTP Bank Romania a atins in ianuare 2007 o cota de piata de 2,01% pe segmentul retail, bazata pe cresterea creditelor ipotecare, pana la nivelul de 3,89% din piata.
OTP Bank Romania este parte a OTP Group, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa Centrala si de Est, cu operatiuni in tari precum Ungaria, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ukraina, Slovacia, Serbia si Romania, deservind peste 11 milioane de clienti.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani