Luxury Show - 2007 va costa peste 500.000 euro
Data publicarii: 24-04-2007 | AfaceriAl doilea targ al marcilor de lux din Romania, "Luxury Show", eveniment ce se va desfasura la Romexpo intre 6 si 9 decembrie, va avea un buget ce va depasi 500.000 euro, a declarat, marti, directorul general Romexpo, George Cojocaru. "Acesti bani reprezinta cheltuielile necesare organizarii evenimentului, fiind practic o investitie in imagine, intr-un produs nou, de viitor, care in prima faza va genera probabil un profit destul de mic", a adaugat George Cojocaru.
Elementul central al targului "Luxury Show" de anul acesta vor fi bijuteriile, dar si marcile-bijuterii care vor fi expuse in pavilionul central unde va fi amenajata o galerie speciala. Conceptul sub care se va derula targul marcilor de lux din 2007 este "luxul ca atitudine" si este inspirat din afirmatia renumitului creator, Coco Chanel care a spus ca luxul nu este opusul saraciei, ci opusul vulgaritatii.
Evenimentul organizat de Romexpo si Euroexpo va reuni si anul acesta cele mai cunoscute marci de lux din lume, de la cele mai sofisticate bijuterii si toalete, aparatura high-tech si decoratiuni interioare, pana la ultimele modele de elicoptere, limuzine si yachturi. La fel ca la prima editie "Luxury Show", desfasurata in decembrie 2006, brandurile prezente la eveniment vor fi repartizate in cinci sectiuni: "Home& Design" (mobila, decoratiuni interioare si exterioare), "Motorshow" (masini, motociclete), "Trend Fashion" (haine, bijuterii sau produse cosmetice), "HiEnd" (echipamente electronice, gadget-uri) si "Leisure &Pleasure" (bauturi, cafea, baruri, restaurante sau cadouri).
Noutatea "Luxury Show" 2007 consta in introducerea unui ambasador al bunul gust. "Special pentru acest eveniment intentionam sa cream o institutie a Ambasadorului Luxului, prin care o personalitate de talie internationala sa se implice in promovarea luxului ca atitudine", a precizat directoul general Romexpo.
Anul trecut, primul targ al marcilor de lux a avut 7.550 de vizitatori care au putut admira exponate cu o valoare totala de aproximativ 20 milioane euro. Printre marcile prezente s-au numarat Rolls Royce, Mercedes, Versace, Chanel, sau Prada, iar valoarea totala a contarctelor incheiate a depasit 5 milioane euro.
Cele mai scumpe produse pentru care s-au semnat contracte au fost yachturile si automobilele. Reprezentantii firmei Neptun Yacht au spus ca la targ au primit comenzi chiar si pentru ambarcatiuni care nu erau expuse, in timp ce compania Dom Leasing a vandut 14 automobile in valoare totala de 1,4 milioane euro, triplu fata de estimarile initiale.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii