MasterCard: prima tranzactie europeana de credit contactless la McDonald's in Elvetia
Data publicarii: Astazi, 24-04-2007 | InternationalMasterCard Europe si-a extins prezenta in domeniul platilor contactless prin lansarea primului pilot european de card OneSmart MasterCard PayPass in cadrul McDonald's, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Liderul global in segmentul de fast food, cu sediul european in Crissier, Elvetia, este un partener cheie in noul program pilot MasterCard PayPass, sustinut de compania bancara elvetiana, Grupul Aduno.
Folosind MasterCard PayPass, consumatorii nu trebuie decat sa treaca noul lor card Aduno Group MasterCard prin fata unui cititor PayPass pentru a realiza tranzactii intr-o serie de restaurante McDonald's din Elvetia. Tehnologia inovatoare permite ca achizitiile de valoare mica, de sub €25, sa fie realizate rapid, sigur si usor, fara a mai fi nevoie ca utilizatorii sa caute numerar sau monede, sa treaca cardul prin cititor sau sa semneze chitantele.
Toni Merschen, Global Head of Chip, MasterCard Worldwide, spune "Am mai facut un pas foarte important in demersurile noastre de a extinde platile contactless in Europa, oferindu-le posesorilor de carduri MasterCard posibilitatea de a inlocui numerarul cu viteza, usurinta si securitatea."
"Introducerea platilor contactless in Elvetia impreuna cu MasterCard Europe va revolutiona procesul de plata", spune Beat Stocker, CEO in cadrul Grupului Aduno.
"Intr-o societate in care timpul a devenit o componenta pretioasa, PayPass satisface nevoile de plata, atat ale retailer-ilor, cat si ale clientilor. Consumatorii pot acum sa faca plati pentru cumparaturile zilnice, de valori mici, intr-un mod rapid, usor si sigur."
Martin Kroll, Managing Director, McDonald's Elvetia, spune: "Succesul nostru se bazeaza pe o formula ce reuneste servicii rapide si prietenoase, cea mai buna calitate, curatenie si pe un echilibru atractiv intre pret si performanta. Credem ca programul MasterCard PayPass se va incadra perfect acestei formule."
O parte din comerciantii din trei orase elvetiene - Zurich, Lausanne si Lugano si 1.000 de posesori de carduri, clienti ai Grupului Aduno, vor fi inclusi in proiectul pilot. Dupa ce va fi analizat pilotul, lansarea MasterCard PayPass in Elvetia este programata pentru sfarsitul acestui an.
MasterCard PayPass este deja utilizat in cadrul restaurantelor McDonald's din Statele Unite si la peste 46.000 de alte locatii la comercianti din intreaga lume, printre care se numara Starbucks, 7-Eleven, CVS, Duane Reade, Sheetz si Regal Entertainment Group. Tehnologia s-a dovedit, de asemenea, populara si in alte locatii, cum ar fi pe stadioane -PayPass fiind acum acceptata pe stadioanele unde se joaca fotbal sau baseball si la evenimentele de golf.
Lansarea pilotului PayPass in Elvetia intareste pozitia de lider a MasterCard pe piata platilor contactless. In iulie 2006, MasterCard a lansat primul program european de credit PayPass cu Garanti Bank din Turcia. Tot in 2006, MasterCard a anuntat primul pilot european de debit Maestro® PayPass in Marea Britanie cu Grupul Royal Bank of Scotland (RBS) la sediul sau central din Edinburgh, o extindere a programului pilot cu RBS in Londra si doua programe pilot de credit PayPass in Franta, la Strasbourg si Toulouse. MasterCard a castigat in 2006 premiul Frost & Sullivan Company of the Year pentru realizarile sale din sectorul platilor contactless.
"MasterCard PayPass este unul dintre cele mai bune programe de plata contactless, la sfarsitul anului trecut aveam aproape 13 milioane de carduri PayPass in circulatie in toata lumea", spune Cathleen Conforti, MasterCard Worldwide Group Head, Global PayPass.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman